demediusz Napisano 16 Kwiecień 2010 Share Napisano 16 Kwiecień 2010 W opcji Rendering:Environment idzie wstawić bitmapę by była tłem,ale jest ona wyświetlana tak jakby planarnie -przy każdym obrocie kamery to samo.I w porządku ,bo to textura 2d. Ale wstawiłem max-owi mapę sześcienna w formacie microsoftu .dds(niby zna ten format) ,ale nie wyświetla jej poprawnie - dalej góra,dół,przód,prawo,lewo, to samo. Czy ktoś wie jak to zrobić i czy w ogóle jest to możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się