kjubas Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Witam wszyskich. Zastanawiam się czy można w maxie nałożyc na jednego boksa 2 materiały (to wiem, że jest możliwe) i następnie oba te materiały inaczej zmapowac. Mam ścianę budynku, która po zewnętrznej strronie jest ażurowa i przezroczysta z wzorem drzewa, a w tle jako ściana pełn a jest pomalowana w pasy grafika. Mam już zmapowany ażur ale nie wiem jak te pasy w tle obrobic
t0m3k Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 uzyj roznych kanalow mapowania. modyfikator UVW Mapping i zmien Map Channel na np. 2 a nastepnie w mat editorze w Bitmap > Coordinates > Map Channel ustaw na takie jak w modyfikatorze UVW Mapping
kjubas Napisano 20 Kwiecień 2010 Autor Napisano 20 Kwiecień 2010 faktycznie cos sie dzieje, ale nie wiem teraz jak sie mam przelaczac miedzy tymi kanałami zeby nimi operowac (wielkością i ustawieniem poszczególnej mapy)
Gość Gosc Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 jak mapujesz to wtedy panujesz :P zwroc uwage na taki "spinner" z kanalem mapowania, potem tensam numerek musisz wybrac w materiale przy kanale mapowania
kjubas Napisano 21 Kwiecień 2010 Autor Napisano 21 Kwiecień 2010 ale czy muszę boxa podzielic na jakies poligony osobne czy cos? Jak nadac poszczególnej plaszcyznie wlasciwy material?
Gość Gosc Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 boxa skonwertuj najpierw do Editable Poly, prawy przycisk na boxie w widoku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się