Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszyskich. Zastanawiam się czy można w maxie nałożyc na jednego boksa 2 materiały (to wiem, że jest możliwe) i następnie oba te materiały inaczej zmapowac. Mam ścianę budynku, która po zewnętrznej strronie jest ażurowa i przezroczysta z wzorem drzewa, a w tle jako ściana pełn a jest pomalowana w pasy grafika. Mam już zmapowany ażur ale nie wiem jak te pasy w tle obrobic

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 936
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

uzyj roznych kanalow mapowania.

 

modyfikator UVW Mapping i zmien Map Channel na np. 2 a nastepnie w mat editorze w Bitmap > Coordinates > Map Channel ustaw na takie jak w modyfikatorze UVW Mapping

Napisano
  • Autor

faktycznie cos sie dzieje, ale nie wiem teraz jak sie mam przelaczac miedzy tymi kanałami zeby nimi operowac (wielkością i ustawieniem poszczególnej mapy)

Napisano

jak mapujesz to wtedy panujesz :P zwroc uwage na taki "spinner" z kanalem mapowania, potem tensam numerek musisz wybrac w materiale przy kanale mapowania

Napisano
  • Autor

ale czy muszę boxa podzielic na jakies poligony osobne czy cos? Jak nadac poszczególnej plaszcyznie wlasciwy material?

Napisano

boxa skonwertuj najpierw do Editable Poly, prawy przycisk na boxie w widoku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności