Napisano 20 Kwiecień 201015 l Witam wszyskich. Zastanawiam się czy można w maxie nałożyc na jednego boksa 2 materiały (to wiem, że jest możliwe) i następnie oba te materiały inaczej zmapowac. Mam ścianę budynku, która po zewnętrznej strronie jest ażurowa i przezroczysta z wzorem drzewa, a w tle jako ściana pełn a jest pomalowana w pasy grafika. Mam już zmapowany ażur ale nie wiem jak te pasy w tle obrobic
Napisano 20 Kwiecień 201015 l uzyj roznych kanalow mapowania. modyfikator UVW Mapping i zmien Map Channel na np. 2 a nastepnie w mat editorze w Bitmap > Coordinates > Map Channel ustaw na takie jak w modyfikatorze UVW Mapping
Napisano 20 Kwiecień 201015 l Autor faktycznie cos sie dzieje, ale nie wiem teraz jak sie mam przelaczac miedzy tymi kanałami zeby nimi operowac (wielkością i ustawieniem poszczególnej mapy)
Napisano 20 Kwiecień 201015 l jak mapujesz to wtedy panujesz :P zwroc uwage na taki "spinner" z kanalem mapowania, potem tensam numerek musisz wybrac w materiale przy kanale mapowania
Napisano 21 Kwiecień 201015 l Autor ale czy muszę boxa podzielic na jakies poligony osobne czy cos? Jak nadac poszczególnej plaszcyznie wlasciwy material?
Napisano 21 Kwiecień 201015 l boxa skonwertuj najpierw do Editable Poly, prawy przycisk na boxie w widoku
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto