Skocz do zawartości

Dodawanie Edge


mmsmm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem, potrzebuję zaprojektować dwie figury geometryczne, które wyglądają dosyć niestandardowo.

Częściowo udało mi się już to zrobić i zostało mi do zrobienia jedno wygięcie, w jednej jak i drugiej figurze.

Figurę, którą udało mi się otrzymać do tej pory zrobiłem za pomocą boolen, niestety brakuje mi edgesów ustawionych pionowo, takich jak na rysunku 3.

Wiem, że można dodawać pojedyńczo vertexy i potem je połączyć ale mam tam tyle linii, że zrobienie tego trwałoby długie godziny.

Może wiecie jak zrobić to szybciej albo po prostu jak wygiąć figurę tak jak to pokazałem na rysunku 4?

 

Tak wygląda figura:

1. http://img689.imageshack.us/img689/8995/12012134.jpg

2. http://img404.imageshack.us/img404/3378/83828470.jpg

Takich edgesów mi brakuje:

3. http://img208.imageshack.us/img208/677/28780737.jpg

Tak jak to pokazuje czerwona linia chciałbym wygiąć dolną figurę

4. http://img689.imageshack.us/img689/807/62377252.jpg

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ale po co?

 

Slice by plane juz zabrali z maxa czy jak?

obiekt editable poly ma "Slice by plane", jak go nacisniesz pojawi sie plaszczyzna,

ustaw ja jak potrzeba i nacisnij Slice, potem znow ja przesun i znow Slice itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz taką siatkę że coś byś już z nią nie zrobił to wyjdzie nieciekawie. Pod meshsmootha się nie robi w ten sposób modeli. Bazujesz na prostych kształtach wyciągniętych z boxa. Jak dasz extrude z interpolowanych bezierów to jest sieczka

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności