Napisano 21 Kwiecień 201014 l nie jestem pewien czy to w dobrym wątku. mam taki problem. zrobiłem dywan za pomocą hair and fur i chcę go odbić w lustrze ale tam... odbija się tylko "goły" plane. dywan w pełni renderuje się tylko poza lustrem. proszę o pomoc jak zrobić, żeby odbicie również było pełne. i jeszcze jedno pytanie: na baterii (wylewce ze ściany) wyraźnie odbija się vray light z sufitu. jak pozbyć się tego odbicia? może rzucę takie zdjęcie dla zobrazowania: z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam
Napisano 21 Kwiecień 201014 l Maksowe Hair and Fur jest efektem postprodukcyjnym - jest nakładane na gotowy render. Jeśli chcesz żeby takie włosy były brane pod uwagę podczas renderingu to konwertuj je do mesha lub renderowalnych spline'ów, albo przerzuć się na VrayFur.
Napisano 21 Kwiecień 201014 l Maksowe Hair and Fur jest efektem postprodukcyjnym - jest nakładane na gotowy render. Jeśli chcesz żeby takie włosy były brane pod uwagę podczas renderingu to konwertuj je do mesha lub renderowalnych spline'ów, albo przerzuć się na VrayFur. hair & fur dziala elegancko z 'aktualnymi' wersjami vraya, takze nie trzeba tak kombinowac
Napisano 21 Kwiecień 201014 l Autor czyli jak zrobię to za pomocą vray fur to od razu będzie też w odbiciu? takie to proste? a jak przekonwertować hair and fur na mesh? kiedy tak robię, sam plane zmienia się w mesh a h&f znika.
Napisano 23 Kwiecień 201014 l i jeszcze jedno pytanie: na baterii (wylewce ze ściany) wyraźnie odbija się vray light z sufitu. jak pozbyć się tego odbicia? w opcjach światła wyłącz reflections, ale taka uwaga: chromy muszą mieć co odbijać w sobie. więc albo domodelujesz resztę pomieszczenia i dzięki temu zniknie efekt czarnego chromu, albo załaduj jakąś mapę HDRI w materiał. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto