Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam na forum

 

Jestem początkującym w 3d maxie

 

Zacząłem modelować trase do gry w 3d maxie. Wszystko ładnie wychodzi zrobiłem już odcinek i teraz chciałem go ukształtować i tu pojawia się problem. Gdy wyginam line trasa robi się krzywa raz jest nachylona na lewo raz na prawo. Mogę to naprostować opcją editable poly jednak trasa jest dość dokładna i nie ma za bardzo takiej możliwości.

 

Nie wiem czy mnie zrozumiecie po prostu chciałbym żeby bok z lewej strony był równy z bokiem po prawej.Czy jest jakaś opcja w line żeby wyszło to normalnie? Szukałem już męczę się z tym dobrą godzine i bez efektu.

 

Dla rozjaśnienia daje screen:

64f7ba923e9fd129m.png

 

Z góry dziękuję za pomoc

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 632
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hm... nie wiem czy dobrze zrozumialem... Skoro nie chcesz robic w poly tylko w splajnach to mozesz przeciez skopiowac sobie splajna gdzies obok i polaczyc jakos surface? Nie wiem czy o to ci chodzilo....

Napisano

Masz po prostu źle kontrolery beziera ustawione w line. Vertexy mają być jako bezier, zaznaczasz vertex i ustawiasz "huśtawkę" tak żeby było dobrze.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności