rafal1 Napisano 26 Kwiecień 2010 Share Napisano 26 Kwiecień 2010 (edytowane) Grafik 3d – zakres obowiazków: * Tworzenie modeli 3d low poly zgodnie z zalozeniami designerów i koncept artystów * Tworzenie tekstur do modeli 3d Wymagania: * Znajomosc programu Maya, 3ds max lub Blender, Cinema 4D * Umiejetnosc tworzenia modeli przedmiotów, architektury oraz organiki (mile widziane) * Umiejetnosc tworzenia wysokiej jakosci tekstur (diffuse (diffuse; diffuse + alpha), normal i specular map) * Znajomosc eksporterów do formatów OBJ, PSK, PSA, B3D * Dotrzymywanie terminów * Sumiennosc * Kreatywnosc i samodzielnosc * Czas wolny (Tygodniowo od 5 godzin wzwyz) i stale lacze Od razu napisze, ze jesli nie masz duzo czasu i co chwile masz zlecenia (w zwiazku z czym, nie ma czasu na tworzenie modeli do gry) – nie pisz do nas. Nie takich ludzi szukamy. Wiecej informacji na oficjalnej strone http://slincer.disturbiagames.com/swiat-slincera/slincer-preludium/ Lub Jakub Konicki Project Menager gg: 6840925 Email: [email protected] Rafal Cecuga Graphic Leader gg: 5458104 Email: [email protected] Preferowany kontakt to gg W sprawie grafiki prosze pisac do GL W sprawie reszty dziedzin (Programowanie etc...) prosze pisac do PM Mozna o nas przeczytac w takich magazynach internetowych jak: http://polygamia.pl/Polygamia/1,95336,7615178,Slincer__Preludium___rzecz_o_zburzonej_Warszawie_.html http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,7612417,Slincer__Preludium___jeszcze_jedna_polska_postapokalipsa.html czy tez na: http://www.gram.pl/newsroom.asp?tag=slincer_preludium&te=9g7e1 Chcialem dodac iz obecnie w sklad ekipy wchodzi: -Projekt menager -Czterech programistów, -Scenarzysta, -Trzech concept artystow, -Graphic leader -Dziesieciu Grafikow(Animacja, Obiekty, Architektura, Organika) Jedno miejsce wolne. -Music designer, -Dwóch Level desidner'ow Zapraszamy do wspólpracy Prosze w tym temacie pisac lub na powyzsze namiary Pozdrawiam! Edytowane 5 Maj 2010 przez rafal1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal1 Napisano 30 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2010 Ostatnie 2 miejsca na stanowisku grafik 3D Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal1 Napisano 1 Maj 2010 Autor Share Napisano 1 Maj 2010 Aktualizacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koniuSlincer Napisano 2 Maj 2010 Share Napisano 2 Maj 2010 Jako PM projektu, dodam, że ruszył nabór na: - Programiści mechaniki. Szczegóły na http://www.slincer.com Zapraszam do współpracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 2 Maj 2010 Share Napisano 2 Maj 2010 Stałe łącze? Na to stać tylko firmy. Nie znam prywatnej osoby z takim łączem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal1 Napisano 3 Maj 2010 Autor Share Napisano 3 Maj 2010 Stałe łącze? Na to stać tylko firmy. Nie znam prywatnej osoby z takim łączem. Bardzo dziwne bo z moich informacji wynika ze 80% userow internetu posiada w domach staly dostep do internetu czyli tak zwane stale lacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal1 Napisano 5 Maj 2010 Autor Share Napisano 5 Maj 2010 (edytowane) Jedna osoba na stanowisko 3D. Edytowane 5 Maj 2010 przez rafal1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koniuSlincer Napisano 9 Maj 2010 Share Napisano 9 Maj 2010 Dokładnie, stałe łącze = stacjonarny internet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koniuSlincer Napisano 14 Maj 2010 Share Napisano 14 Maj 2010 Pilnie potrzebny programista mechaniki. Mniej pilnie poszukujemy programistów narzędzi i skryptów. Główny Programista mechaniki: Wymagania: - Dobra/Bardzo Dobra znajomość języka c++ - Znajomość zagadnień programowania obiektowego - Znajomość języka angielskiego (w stopniu komunikatywnym i umożliwiającym czytanie dokumentacji silnika) Obowiązki: - Implementacja elementów mechaniki do gry - Udział w researchingu mechaniki - Tworzenie buglist’y silnika - Zarządzanie programistami o "niższym" szczeblu - Rozdzielanie zadań i nadzorowanie prac programistów - Stały kontakt z project managerem Oferujemy: - Pracę w kreatywnym i pełnym zapału zespole - Pracę nad ciekawymi projektami - Możliwość dalszego rozwoju CV, próbki kodu i (opcjonalnie) list motywacyjny prosimy przesyłać na adres e-mail: [email protected] ; [email protected] W razie pytań zapraszam gg: 6840925 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koniuSlincer Napisano 15 Maj 2010 Share Napisano 15 Maj 2010 Już tylko potrzebujemy Lead Programmer'a :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manver Napisano 15 Maj 2010 Share Napisano 15 Maj 2010 Kiedy możemy się spodziewać jakiś modeli/screenów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koniuSlincer Napisano 15 Maj 2010 Share Napisano 15 Maj 2010 (edytowane) Modeli osobno pokazywać nie będziemy - chyba że graficy w portfolio lub na max3d.pl ;) Ale proszę poczekać do wakacji - sam początek lipca. Z naszej strony będzie to duże [...] z tematem. Edytowane 16 Maj 2010 przez Adek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal1 Napisano 30 Maj 2010 Autor Share Napisano 30 Maj 2010 Rekrutacja znów otwarta, szukamy doslownie jednej osoby do skompletowania oddzialu graficznego. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koniuSlincer Napisano 2 Czerwiec 2010 Share Napisano 2 Czerwiec 2010 Polecał bym zaglądać na stronę http://www.slincer.com W ciągu najbliższych dwóch miesięcy, częstotliwość newsów na pewno się zwiększy (co już zaczęliśmy początkować.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koniuSlincer Napisano 24 Czerwiec 2010 Share Napisano 24 Czerwiec 2010 Grupa Disturbia Games, rosnąca w siłę grupa amatorów, poszukuje zdolnych i ambitnych grafików 3d. Zakres obowiązków: - Tworzenie budynków, ruin kamienic (i wszystkiego co związane z powszechnie nazywane architekturą) na podstawie konceptów i opisów - Tworzenie tzw. enviro na podstawie opisów i konceptów - Eksportowanie modeli do Chrome Engine Wymagania: - Stabilność - Kreatywność - Komunikatywność - Ambicja - Dotrzymywanie terminów Mile widziane: - Znajomość eksportera do Chrome Engine 4 - Znajomość programu Blender i/lub 3ds max Oferujemy: - Pracę w miłym i przyjaznym zespole - Pracę nad ciekawą i ciągle rozwijającą się grą postapokaliptyczną - Pracę z jednym z najlepszych silników na świecie W chwili obecnej nie jesteśmy w stanie zaoferować wynagrodzenia. Zgłoszenia proszę wysyłać na adres: [email protected] W załączniku proszę podesłać przykładowe prace. Dzięki, Pozdrawiam wszystkich użytkowników max3d.pl ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koniuSlincer Napisano 28 Czerwiec 2010 Share Napisano 28 Czerwiec 2010 Grupa Disturbia Games poszukuje Artystę tekstur. Wymagania: * Znajomość programu 3ds max lub Blender * Umiejętność rozkładania siatki UV na modelu 3d * Umiejętność tworzenia tekstur oraz teksturowania modeli * Stały kontakt * Mile widziana znajomość silnika Chrome Engine 4 Obowiązki: * Rozkładanie siatki UV i teksturowanie obiektów wymodelowanych przez innych grafików (Texture Artist jest osobą, która rozkłada siatkę UV i teksturuje obiekt, który wymodelował grafik, który nie bardzo radzi sobie z teksturami, ale bardzo dobrze modeluje). Zgłoszenia proszę kierować na adres e-mail: konicki.jakub[at]disturbiagames.com Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W tym momencie nie jesteśmy w stanie zaoferować wynagrodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi