Lukasz_D Napisano 27 Kwiecień 2010 Share Napisano 27 Kwiecień 2010 (edytowane) Prosty robot - 3d studio max - VRay Ocencie sami Edytowane 27 Kwiecień 2010 przez Lukasz_D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TooL666PL Napisano 27 Kwiecień 2010 Share Napisano 27 Kwiecień 2010 Hmm... To ja może zacznę od tego że te "ludzkie" ręce mi nie pasują do reszty. Gąsienice na tych walcach chyba by się szybko zsunęły. No i nie wiem na czym trzyma się tułów bo nie widzę żeby był połączony z dolną częścią i to samo się tyczy tych górnych wałeczków- lewitują razem z tułowiem:P I dlaczego wrzuciłeś 6 takich samych obrazów? Na miniaturce widzę coś innego:P Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość fishinthewater Napisano 27 Kwiecień 2010 Share Napisano 27 Kwiecień 2010 TooL666PL I dlaczego wrzuciłeś 6 takich samych obrazów? Na miniaturce widzę coś innego Autor zapomniał dodać że to test na spostrzegawczość ' Rysunki różnią się 10 szczegółami. Znajdźcie te różnice' :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 27 Kwiecień 2010 Share Napisano 27 Kwiecień 2010 Połącz jakoś ze sobą pojedyncze elementy gąsienic. Poza tym tak jak napisał TooL666PL trochę te ręce nie pasują. Zrób jakieś "robotowe" z siłownikami, kabelkami itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 27 Kwiecień 2010 Share Napisano 27 Kwiecień 2010 Hmm jak byś dołączył na forum tydzień temu to bym zrozumiał skilla tej pracy, ale tak to po co wystawiasz takie gnioty w finished? ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 27 Kwiecień 2010 Share Napisano 27 Kwiecień 2010 o ile rączki można byłoby przepchnąć jeszcze (moim zdaniem lepiej wyglądałyby jako hm...nie wiem jak to sie dokładnie nazywa ale chodzi mi o taki wąż prysznicowy, taki składający się z pierścieni) to mnie nie podoba się płaski korpus i mało solidne łączenie pomiedzy korpusem a gąskami, sprawia wrażenie jakby robot miał sie w każdej chwili gibnąć do przodu albo do tyłu. Nie żebyś kopiował rozwiązanie bo nie o to chodzi, ale popatrz jak to jest rozwiązane w filmie "krótkie spięcie" chodzi o proporcje "zawiasu" który trzyma konstrukcję do wielkości tułowia. Pozatym jakieś tekstury jednak by sie przydały. EDIT: za carlosss`em, rzeczywiście lepiej siedziałby ten robot w WIP jednak...nawet nie zwróciłem uwagi, sory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_D Napisano 27 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 27 Kwiecień 2010 O sorki wielkie - z Mozilla moja jest cos nie tak bo pokazuje tylko dwa. Ale juz powinno byc dobrze bo faktycznie w exploerer jest ich duzo wiecej. Fakt faktem ze na renderze nie widac elementu ktory podtrzymuje elementu "kolorowego" z bialym". Pomiedzy "taśmami" sa emementy laczace jak dobrze sie przyjrzec to mozna dostrzec po trzy na tasme. Moze i rece nie pasuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d-chocolatee Napisano 28 Kwiecień 2010 Share Napisano 28 Kwiecień 2010 Sam koncept nieco kuleje (według mnie całe ręce powinny mieć zdecydowanie bardziej geometryczne kształty), ale samo wykonanie na + :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_D Napisano 29 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2010 ddddzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi