bkdi Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 (edytowane) Witam! Stworzyłem taką o to linię, żeby następnie przez prezentowane modyfikatory powstał kręgiel: Mając taką linię pierwotną oczywiście kręgiel nie ma podstawy. Pytanko, czy mogę jakimś modyfikatorem wypełnić dno, czy też do tej linii typu smooth można jakoś dołączyć linię prostą na dole? Proszę o przeniesienie do Modeling. Edytowane 28 Kwiecień 2010 przez bkdi
t0m3k Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 zalatac dziure mozesz cap'em z listy modyfikatorow. linie mozesz dolaczyc uzywajac attach i pozniej weld'em polacz wierzcholki, albo uzyj create line z menu EditableSpline i tez weld'em polacz wierzcholki. Shell jest tam niepotrzebny
jaccunio Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 yyyy, moze zrob tak jak w gornej czesci? (czyli zakoncz linie w 0,0,cos?
Wray Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 Możesz również przed utworzeniem Line odznaczyć ptaszka powyżej, przy Start New Shape. Dzięki temu nie będziesz musiał Attachować, ale na twoim miejscu dodałbym po prostu modyfikator Edit Poly i rozwiązał ten problem przy pomocy opcji Cap.
Rekomendowane odpowiedzi