Skocz do zawartości

Podwojna funkcja mask selekcji?


Ajgor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam takie smieszne pytanie. Wlasciwie nigdy mi to nie przeszkadzalo, ale jakos nie daje mi to spokoju. Otoz jak w Majce wlaczymy selekcję komponentow, zaznaczymy na przyklad selekcje polygonow, a nastepnie przelaczymy na selekcje przykladowo werteksow, to maska selekcji polygonow zamiast sie odznaczyc, zmienia tlo na brazowe, i trzeba ja odznaczyc kolejnym kliknieciem. Do czego to sluzy? Nie znalazlem na ten temat ani slowa w Helpie, ani w sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No wlasnie. Tak myslalem, ze namieszam. Popatrz:

 

mayaikonki.jpg

 

Ikonka (maska) podpisana cyfrą "1" jest włączona. Ikona (maska) podpisana "2" jest wyłączona. A ikonka (maska) podpisana "3".. No właśnie o to mi chodzi. Ma brązowe tło. Nie jest ani włączona, ani wyłączona. Dlaczego tak jest, i do czego to jest potrzebne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ bo jak klikasz prawym na obiekt żeby tam sobie wybrać vertexy, edge albo coś to tam jest jeszcze multi co daje że możesz sobie zaznaczać np face i edge i vertexy - pewno masz włączone i tak ci się wyświetla :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności