Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!! Mam dwie oddzielne animacje(1-sza 3ds max, druga After Effects) i pytanie jak to połączyć ,ale chodzi mi o to żeby druga animacja w której po prostu występuje pojedynczy element występowała w pierwszej tylko BEZ TŁA. Ja to widzę tak: w drugiej animacji mogę ustawić dowolny kolor niechcianego tła i za pomocą jakiegoś programu połączyć je ustawiając mu ten kolor tła jako kolor wykluczenia.Robiłem tak często z obrazkami ,ale jak z całą animacją?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz też przeliczyć z maxa zapisując w ogóle bez tła.. umożliwiają to formaty obsługujące kanał alfa (np. tga)

Napisano
  • Autor

No ,ale w moim wypadku muszę pomyśleć jak zapisać klatki animacji do .tga lub .png ,ale w after effects podobnie jak to się robi w 3ds. A później może virtualdub mógł by jakoś połączyć te animacje.

Napisano

O,o wszystko zrobisz w AF ogólnie to o chroma key Ci chodzi ... wszelakie green screen blue screen, wszystko możesz zrobić w AF virtual dub jest dobry ale po co mieszać ?

niedawno w newsach było: http://max3d.pl/news.php?id=1146 obejrzyj sobie trochę Ci się rozjaśni bo na razie to trochę mieszasz. wygląda to tak że z maxa możesz renderować z alphą a w filmach nagrywanych kamerą jak nagrywasz na tle np niebieskie zielone możesz je potraktować jako taka alphe (w dużym uproszczeniu mówiąc)

Napisano

No jeśli wyrenderujesz z Aftera bez tła, tak aby element do wstawienia występował sam (możesz włączyć w afterze podlgąd kanału alfa albo taki switch do oznaczenia szachownicą obszarów, w których jest "dziura" w obrazie). Jesli zapiszesz taką sekwencję z aftera do plików tga (32 bit + alpha) to będzie działać w maxie jako wycięty element.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności