Bro Napisano 7 Maj 2010 Share Napisano 7 Maj 2010 Witam Ze względu na to że nie siedziałem w maxie od dobrych 3 lat mam pewne pytanie. Jak przyciągnąć "pivot" obiektu dokladnie do vertexa. Mam właczone przyciaganie do vertexów ale za nic nie mogę złapać osi w centralnym punkcie. W mayce tylko wciskam insert chwytam os i przeicagam gdzie chcę. Rysunek moze wyjasnie trochę wiećej co chcialbym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3,14-ter Napisano 7 Maj 2010 Share Napisano 7 Maj 2010 Hej Sprawdź czy masz włączoną w opcjach przyciągania opcję "use axis center as a start snap point" i wyłączoną "use axis constraints" Zasadniczo powinno działać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 7 Maj 2010 Share Napisano 7 Maj 2010 Jasne, że tak. :] http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=67826 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=921533&postcount=13 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się