iniside Napisano 8 Maj 2010 Napisano 8 Maj 2010 Otórz problem jest następujacy. Robie nowa warstwe -> Normal bla bla. Tera zaczynam malowac normal mape. W Mudbox wszystko wyglada fajnie. Ale kiedy exportuje plik normale są odwrócone. Tzn. Tam gdzie na oryginalnym pliku uzytym do malowania byly wypluklosci, sa wkleslosci itd. Co mozna z tym zrobic ?
Gość Morte Napisano 8 Maj 2010 Napisano 8 Maj 2010 Ale w senise ze noraml mapa ci sie zle wyswietla tam w maxie, czy majce? Sprobuj obrocic kanal G w photoshopie. Choc pewnie w maksie jest gdzies funkcja zeby odwrotnie to liczyl. W blenderze jest.
iniside Napisano 8 Maj 2010 Autor Napisano 8 Maj 2010 Zeby to było takie proste. Ja uzywam tych normal map do Crysis, wiec poprostu potrzebny mi dobrze zrobiony plik bo potem odwrócenie wysokosci moze byc co najmniej trudne. Tak to powinno wyglądać: http://img202.imageshack.us/i/uploadright.jpg/ A tak wygląda: http://img205.imageshack.us/i/uploadwrong.jpg/ Aha, ja nie robie sculpt, tylko po prostu uzywam gotowych normal map i potem rysuje przy pomocy Texture Projection.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się