Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Czy macie jakiś sprawdzony sposób na redukcję liczby polygonów w modelu?

Pracuję na prostokątnych polygonach. Zastanawiałem się nad "decimation Zbrush" ale on robi trójkąty.

 

Pozdrawiam

Jacynt

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Modyfikator Optimize redukuje robiąc niezłe zamieszanie. Był jeszcze jeden modyf. od tego, niestety nie pamiętam jak się zwał. Jeśli nie to, ręcznie usuwaj krawędzie z ctrl+backspace.

Pozdrawiam

Napisano

obiekt ma teraz ok 100k poly. Zanim ruszę z ręcznym kasowaniem i rozbiję póki co w miarę symetryczny i równomiernie rozłożony mesh szukama jakiegoś automatycznego narzędzia.

wieczorem sprawdzę "reduction tool" w modo. Czy ktoś korzystał z reduction tool w xsi? słyszałem, że tez jest niezły.

Gość Gosc
Napisano

Jest taki tool Polygon Cruncher, jest tez plugin do maxa laczacy go z tymze narzedziem. Naprawde swietnie dziala. Polecam

Napisano

Z 3d coat chwilę powalczyłem, ale znów nie udało mi się zachęcić do aplikacji.

 

Dzięki tjviking sprawdzę ten plugin.

p.s. chyba ruszyło się coś na Twojej stronie? ciekawie to wygląda.

Gość Gosc
Napisano

nic sie u mnie nie ruszylo :P nie ma czasu - tyle roboty :(




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności