Skocz do zawartości

redukcja polygonów


jacynt

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Czy macie jakiś sprawdzony sposób na redukcję liczby polygonów w modelu?

Pracuję na prostokątnych polygonach. Zastanawiałem się nad "decimation Zbrush" ale on robi trójkąty.

 

Pozdrawiam

Jacynt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Modyfikator Optimize redukuje robiąc niezłe zamieszanie. Był jeszcze jeden modyf. od tego, niestety nie pamiętam jak się zwał. Jeśli nie to, ręcznie usuwaj krawędzie z ctrl+backspace.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obiekt ma teraz ok 100k poly. Zanim ruszę z ręcznym kasowaniem i rozbiję póki co w miarę symetryczny i równomiernie rozłożony mesh szukama jakiegoś automatycznego narzędzia.

wieczorem sprawdzę "reduction tool" w modo. Czy ktoś korzystał z reduction tool w xsi? słyszałem, że tez jest niezły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gosc

Jest taki tool Polygon Cruncher, jest tez plugin do maxa laczacy go z tymze narzedziem. Naprawde swietnie dziala. Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 3d coat chwilę powalczyłem, ale znów nie udało mi się zachęcić do aplikacji.

 

Dzięki tjviking sprawdzę ten plugin.

p.s. chyba ruszyło się coś na Twojej stronie? ciekawie to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności