jacynt Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Cześć, Czy macie jakiś sprawdzony sposób na redukcję liczby polygonów w modelu? Pracuję na prostokątnych polygonach. Zastanawiałem się nad "decimation Zbrush" ale on robi trójkąty. Pozdrawiam Jacynt
tpiatek Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Modyfikator Optimize redukuje robiąc niezłe zamieszanie. Był jeszcze jeden modyf. od tego, niestety nie pamiętam jak się zwał. Jeśli nie to, ręcznie usuwaj krawędzie z ctrl+backspace. Pozdrawiam
jacynt Napisano 10 Maj 2010 Autor Napisano 10 Maj 2010 obiekt ma teraz ok 100k poly. Zanim ruszę z ręcznym kasowaniem i rozbiję póki co w miarę symetryczny i równomiernie rozłożony mesh szukama jakiegoś automatycznego narzędzia. wieczorem sprawdzę "reduction tool" w modo. Czy ktoś korzystał z reduction tool w xsi? słyszałem, że tez jest niezły.
melkor Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 słyszałem, że tez jest niezły. 3dcoat ma doskonałe narzędzie do retopo...
Gość Gosc Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Jest taki tool Polygon Cruncher, jest tez plugin do maxa laczacy go z tymze narzedziem. Naprawde swietnie dziala. Polecam
jacynt Napisano 11 Maj 2010 Autor Napisano 11 Maj 2010 Z 3d coat chwilę powalczyłem, ale znów nie udało mi się zachęcić do aplikacji. Dzięki tjviking sprawdzę ten plugin. p.s. chyba ruszyło się coś na Twojej stronie? ciekawie to wygląda.
Gość Gosc Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 nic sie u mnie nie ruszylo :P nie ma czasu - tyle roboty :(
Rekomendowane odpowiedzi