Skocz do zawartości

[maxscript]Controlery


guru

Rekomendowane odpowiedzi

Mam postac zrigowana i z UI kontrolujaca mimike twarzy.

Chce zrobic prosty skrypt ktory by zapamietywal stan tego UI (moje ui to proste "wiszace" w vieporcie spline'y kontrolujace morphera).

 

Strorzylem atrybut ktory dodalem do Attribute Holdera. Ten atrybut posiada instancje do wartosci pozycji tych spline'ow z UI. I mam przycisk ktory potrafi je resetowac wszystko fajnie dziala.Czyli innymi slowy potrafi zapamietac jedna aktualna pozycje mojego UI dla kazdego suwaka.

 

Czy musze za kazdym razem jak chce zapamietac poze tworzyc kolejny controler typu float dla kazdej pozy i w nim go zapamietywac czy sa jakies inne controlery mogacy przetrzymac wartosci float.

Mam nadzieje ze w miare wyraznie sie wyrazilem;/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Witam. Jezeli chodzi o przechowywanie wartosci to najprosciej jest stworzyc jakis plik tekstowy w ktorym beda zapisane. Mozesz tez uzyc funkcji Persistent Global Variables, gdzie wartosci sa zawsze przechowywane w danej scenie. Mozesz rowniez uzyc juz gotowcow - typu penAttributholder lub skrypt, ktory napisal uzytkownik tego forum Pchela. Nie ma jakiegos super kontrolera do przechowywania danych. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

o dzieki bede probowal.

znam ten scrypt paula neale'a i jest b.d ale chcialem cos samemu popraktykowac:). W sumie chcialbym cos podobnego zrobic, moze nie az tak zaawansowany jak jego.

Edytowane przez guru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności