guru Napisano 11 Maj 2010 Share Napisano 11 Maj 2010 Mam postac zrigowana i z UI kontrolujaca mimike twarzy. Chce zrobic prosty skrypt ktory by zapamietywal stan tego UI (moje ui to proste "wiszace" w vieporcie spline'y kontrolujace morphera). Strorzylem atrybut ktory dodalem do Attribute Holdera. Ten atrybut posiada instancje do wartosci pozycji tych spline'ow z UI. I mam przycisk ktory potrafi je resetowac wszystko fajnie dziala.Czyli innymi slowy potrafi zapamietac jedna aktualna pozycje mojego UI dla kazdego suwaka. Czy musze za kazdym razem jak chce zapamietac poze tworzyc kolejny controler typu float dla kazdej pozy i w nim go zapamietywac czy sa jakies inne controlery mogacy przetrzymac wartosci float. Mam nadzieje ze w miare wyraznie sie wyrazilem;/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 11 Maj 2010 Share Napisano 11 Maj 2010 Witam. Jezeli chodzi o przechowywanie wartosci to najprosciej jest stworzyc jakis plik tekstowy w ktorym beda zapisane. Mozesz tez uzyc funkcji Persistent Global Variables, gdzie wartosci sa zawsze przechowywane w danej scenie. Mozesz rowniez uzyc juz gotowcow - typu penAttributholder lub skrypt, ktory napisal uzytkownik tego forum Pchela. Nie ma jakiegos super kontrolera do przechowywania danych. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 11 Maj 2010 Autor Share Napisano 11 Maj 2010 (edytowane) o dzieki bede probowal. znam ten scrypt paula neale'a i jest b.d ale chcialem cos samemu popraktykowac:). W sumie chcialbym cos podobnego zrobic, moze nie az tak zaawansowany jak jego. Edytowane 11 Maj 2010 przez guru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się