Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Napotkałem pewien problem, z którym nie potrafię sobie poradzić, ani znaleźć rozwiązania. Mam zriggowaną postać (za pomoca maxowego bipeda). Postać w trakcie animacji ma zmieniać swoje proporcje. Jak to zrobić, żeby postaci urosła np. ręka? Teoretycznie fajnie byłoby przeskalować kość bipeda, ale nie wiem czy jest to możliwe w trakcie animacji, mi się nie udało. Jeśli zna ktoś odpowiedź będę rad.

 

Pozdrawiam serdecznie!

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki XaoC. Niestety jestem już na dość zaawansowanym etapie animacji i podmieniając bipeda na inny system kostek musiałbym zrobić spory krok w tył. Jak to mówią "Czasem trzeba zrobić krok w tył, żeby potem zrobić dwa w przód", ale jakby ktoś miał jeszcze jakieś alternatywne rozwiązanie to poproszę o wskazówki. Jak by nie było -jeszcze raz dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności