Vaticinator Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 Witam, Napotkałem pewien problem, z którym nie potrafię sobie poradzić, ani znaleźć rozwiązania. Mam zriggowaną postać (za pomoca maxowego bipeda). Postać w trakcie animacji ma zmieniać swoje proporcje. Jak to zrobić, żeby postaci urosła np. ręka? Teoretycznie fajnie byłoby przeskalować kość bipeda, ale nie wiem czy jest to możliwe w trakcie animacji, mi się nie udało. Jeśli zna ktoś odpowiedź będę rad. Pozdrawiam serdecznie!
XaoC Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 tak sobie pomyslalem, ze gdybys zrobil to na bonesach, to jakos daloby radę, bo możesz przecież bonesow wrzucac ile ci sie podoba. No bipeda latwiej kontrolowac, ale z bonesow tez mozna sobie fajne szkielety wybudowac. Tu masz linka do "bipeda" ktorego sam zrobilem http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=920326#post920326 popacuj nad chainami i nie bedzie tak zle:)
Vaticinator Napisano 11 Maj 2010 Autor Napisano 11 Maj 2010 Dzięki XaoC. Niestety jestem już na dość zaawansowanym etapie animacji i podmieniając bipeda na inny system kostek musiałbym zrobić spory krok w tył. Jak to mówią "Czasem trzeba zrobić krok w tył, żeby potem zrobić dwa w przód", ale jakby ktoś miał jeszcze jakieś alternatywne rozwiązanie to poproszę o wskazówki. Jak by nie było -jeszcze raz dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się