Napisano 11 Maj 201014 l Witam, Napotkałem pewien problem, z którym nie potrafię sobie poradzić, ani znaleźć rozwiązania. Mam zriggowaną postać (za pomoca maxowego bipeda). Postać w trakcie animacji ma zmieniać swoje proporcje. Jak to zrobić, żeby postaci urosła np. ręka? Teoretycznie fajnie byłoby przeskalować kość bipeda, ale nie wiem czy jest to możliwe w trakcie animacji, mi się nie udało. Jeśli zna ktoś odpowiedź będę rad. Pozdrawiam serdecznie!
Napisano 11 Maj 201014 l tak sobie pomyslalem, ze gdybys zrobil to na bonesach, to jakos daloby radę, bo możesz przecież bonesow wrzucac ile ci sie podoba. No bipeda latwiej kontrolowac, ale z bonesow tez mozna sobie fajne szkielety wybudowac. Tu masz linka do "bipeda" ktorego sam zrobilem http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=920326#post920326 popacuj nad chainami i nie bedzie tak zle:)
Napisano 11 Maj 201014 l Autor Dzięki XaoC. Niestety jestem już na dość zaawansowanym etapie animacji i podmieniając bipeda na inny system kostek musiałbym zrobić spory krok w tył. Jak to mówią "Czasem trzeba zrobić krok w tył, żeby potem zrobić dwa w przód", ale jakby ktoś miał jeszcze jakieś alternatywne rozwiązanie to poproszę o wskazówki. Jak by nie było -jeszcze raz dzięki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto