Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Napotkałem pewien problem, z którym nie potrafię sobie poradzić, ani znaleźć rozwiązania. Mam zriggowaną postać (za pomoca maxowego bipeda). Postać w trakcie animacji ma zmieniać swoje proporcje. Jak to zrobić, żeby postaci urosła np. ręka? Teoretycznie fajnie byłoby przeskalować kość bipeda, ale nie wiem czy jest to możliwe w trakcie animacji, mi się nie udało. Jeśli zna ktoś odpowiedź będę rad.

 

Pozdrawiam serdecznie!

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 648
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tak sobie pomyslalem, ze gdybys zrobil to na bonesach, to jakos daloby radę, bo możesz przecież bonesow wrzucac ile ci sie podoba. No bipeda latwiej kontrolowac, ale z bonesow tez mozna sobie fajne szkielety wybudowac. Tu masz linka do "bipeda" ktorego sam zrobilem http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=920326#post920326

popacuj nad chainami i nie bedzie tak zle:)

Napisano
  • Autor

Dzięki XaoC. Niestety jestem już na dość zaawansowanym etapie animacji i podmieniając bipeda na inny system kostek musiałbym zrobić spory krok w tył. Jak to mówią "Czasem trzeba zrobić krok w tył, żeby potem zrobić dwa w przód", ale jakby ktoś miał jeszcze jakieś alternatywne rozwiązanie to poproszę o wskazówki. Jak by nie było -jeszcze raz dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności