Skocz do zawartości

3ds max więcej poly bez smootha


Pipboy

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie .

Czy istnieje jakiś modyfikator , ew. plugin , taki aby można było zwiększyć liczbę poligonów w meshu ale bez jego wygładzenia. Chodzi mi coś w stylu turbosmootha tylko bez tego smootha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Mam pytanie .

Chodzi mi coś w stylu turbosmootha tylko bez tego smootha :)

 

Użyj turbosmootha z wyłączonym smoothem :-)

(jest to do odhaczenia w ustawieniach modyfikatora)

 

Inne modyfikatory: tesselate, subdivide, meshsmooth, zależy co chcesz zrobić.

Edytowane przez PICsell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to modelował poly. To są proste, ostre bryły. Nie wiem po co zagęszczać siatkę.

Im prostsza siatka tym mniej problemów z jej edycją, mapowaniem itd. Ale może ktoś będzie miał inny pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to problem z głowy. Pokaż teraz siatkę i poprawianko. Wygląda na to że wystarczy poprawić smooth group.

 

Edit: W tym wypadku tesselate może przynieść fajny efekt. Trzeba było zapodać render w pierwszym poście, a nie człowiek strzela jak głupi :-)

Edytowane przez PICsell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności