Pipboy Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 Mam pytanie . Czy istnieje jakiś modyfikator , ew. plugin , taki aby można było zwiększyć liczbę poligonów w meshu ale bez jego wygładzenia. Chodzi mi coś w stylu turbosmootha tylko bez tego smootha :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PICsell Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 (edytowane) Mam pytanie . Chodzi mi coś w stylu turbosmootha tylko bez tego smootha :) Użyj turbosmootha z wyłączonym smoothem :-) (jest to do odhaczenia w ustawieniach modyfikatora) Inne modyfikatory: tesselate, subdivide, meshsmooth, zależy co chcesz zrobić. Edytowane 13 Maj 2010 przez PICsell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 moze chodzi ci o tesssellate - zageszcza saitke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipboy Napisano 13 Maj 2010 Autor Share Napisano 13 Maj 2010 modeluje kamieniołom i chce dać więcej poly i zależy mi właśnie na ostrych krawędziach żeby ich nie wygładzało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PICsell Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 2 opcje dla turbosmootha: 1.Mały chamfer na tych krawędziach które mają być ostre. 2.Ustawienie różnych grup smootha dla płaszczyzn sąsiadujących z ostrą krawędzią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipboy Napisano 13 Maj 2010 Autor Share Napisano 13 Maj 2010 tesselate chyba bedzie lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PICsell Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 Raczej nie będzie. Zagęści ci siatkę, ale co ci to da? Pokaż jakąś referkę jak to ma wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipboy Napisano 13 Maj 2010 Autor Share Napisano 13 Maj 2010 http://kwarc.pl/galeria.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PICsell Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 Ja bym to modelował poly. To są proste, ostre bryły. Nie wiem po co zagęszczać siatkę. Im prostsza siatka tym mniej problemów z jej edycją, mapowaniem itd. Ale może ktoś będzie miał inny pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipboy Napisano 13 Maj 2010 Autor Share Napisano 13 Maj 2010 juz to wymodelowalem http://img37.imageshack.us/img37/7000/szkic9c.jpg to jest w poly , ale miejscami widać trojkąty ( to chyba sa duze poligony) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PICsell Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 (edytowane) No to problem z głowy. Pokaż teraz siatkę i poprawianko. Wygląda na to że wystarczy poprawić smooth group. Edit: W tym wypadku tesselate może przynieść fajny efekt. Trzeba było zapodać render w pierwszym poście, a nie człowiek strzela jak głupi :-) Edytowane 13 Maj 2010 przez PICsell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipboy Napisano 13 Maj 2010 Autor Share Napisano 13 Maj 2010 siatka troche kupa jest , przydała by sie retopologia, ale juz czasu nie mam , a chcę żeby w miare fekt był spoko, siatke pozniej dam , bo renderuje z tym tesselatem :) teraz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi