Nezz Napisano 13 Styczeń 2003 Napisano 13 Styczeń 2003 heja jakis czas temu napisalem na szybkiego maly tut dla jednego z uzytkownikow tego forum. nie jest to nic specjalnego ale pomyslalem : a noz komos sie przyda. Saygon mowil zeby nad tym popracowac ale nie m raczej czasu na modelowanie kolejnej postaci wiec zostanie \"kukielka\" mapowanie postaci .
bartonfink Napisano 13 Styczeń 2003 Napisano 13 Styczeń 2003 Yo Nezz wlasnie przegladam twojego tutka :) mimo iz dzieki bitwie sam wpadlem na te wszystkie patenty ok nie oto mi chodzilo zaraz po kolacji przysiade i napisze tutaj swoj kruciutki tut otym jak zamapowac twarz :) naprawde bardzo wydajna i szybka metoda 15 min i daje moim zdaniem lepsze efekty niz nadanie mapowania cylindrycznego dla glowy posiada tylko 1 mankament wymaga ona programiku deepuv Ps fajan zecz by wyszla z tego gdyby np ktos zaczol jaiegos tutka na dany temat a reszta ludzi dodaje cos od siebie :)
KLICEK Napisano 13 Styczeń 2003 Napisano 13 Styczeń 2003 witam!! No wlasnie oto mi chodzilo w tym dziale tuorial ! i tak samo sobie wyobrazalem polskiego WiPA :-|
Nezz Napisano 15 Styczeń 2003 Autor Napisano 15 Styczeń 2003 heja Dzieki za tutka . trzeba to teraz przetestowac :]
Bacry Napisano 17 Styczeń 2003 Napisano 17 Styczeń 2003 A ja zapodam innego tutka, nie mojego. Szczerze powiem, że jak go zobaczyłem to długo nie mogłem dojść co ten facet robi. Ale jak już zrozumiałem .... http://www.anticz.com/texture.htm
mORPH Napisano 1 Czerwiec 2003 Napisano 1 Czerwiec 2003 A ja mapuje postacie w Combustion i ładnie wychodzą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się