Napisano 13 Styczeń 200322 l heja jakis czas temu napisalem na szybkiego maly tut dla jednego z uzytkownikow tego forum. nie jest to nic specjalnego ale pomyslalem : a noz komos sie przyda. Saygon mowil zeby nad tym popracowac ale nie m raczej czasu na modelowanie kolejnej postaci wiec zostanie \"kukielka\" mapowanie postaci .
Napisano 13 Styczeń 200322 l Yo Nezz wlasnie przegladam twojego tutka :) mimo iz dzieki bitwie sam wpadlem na te wszystkie patenty ok nie oto mi chodzilo zaraz po kolacji przysiade i napisze tutaj swoj kruciutki tut otym jak zamapowac twarz :) naprawde bardzo wydajna i szybka metoda 15 min i daje moim zdaniem lepsze efekty niz nadanie mapowania cylindrycznego dla glowy posiada tylko 1 mankament wymaga ona programiku deepuv Ps fajan zecz by wyszla z tego gdyby np ktos zaczol jaiegos tutka na dany temat a reszta ludzi dodaje cos od siebie :)
Napisano 13 Styczeń 200322 l witam!! No wlasnie oto mi chodzilo w tym dziale tuorial ! i tak samo sobie wyobrazalem polskiego WiPA :-|
Napisano 17 Styczeń 200322 l A ja zapodam innego tutka, nie mojego. Szczerze powiem, że jak go zobaczyłem to długo nie mogłem dojść co ten facet robi. Ale jak już zrozumiałem .... http://www.anticz.com/texture.htm
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto