Nowi Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 Witam wie ktoś może jak zrobić aby particle pojawiały się w rytm muzyki bądź boksy skakały ? Jest może do tego jakiś plugin czy cuś ;) czy raczej na oko ? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Nowi
xmass Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 tu coś mam http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/how-to-create-a-dancing-particle-effect-using-3ds-max-and-thinking-particles/ 1
Nowi Napisano 14 Maj 2010 Autor Napisano 14 Maj 2010 wielkie dzięki zabieram się za lekturę / rep-a niestety nie mogę dać ;(
Leru Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 Hehe mega fajny temat :) Osobiście nie podoba mi się podejście, że najpierw przygotowujemy sobie teksturkę, a potem robimy z nią użytek. Dla samego faktu pobawienia się tym tematem zrobiłem test, tylko w maxie i wyszło tak i tu scena + plik dźwiękowy http://rapidshare.com/files/387769933/the_sound_of_metal.zip.html Generalnie jest kontroler animacji Audio Float. Podpinamy go do jakiejkolwiek wartości. W tym przypadku ruch emitera cząsteczek po Z. A jeżeli możemy podpiąć kontroler do dowolnego miejsca to możemy też w dowolnym miejscu go użyć (skrypt albo wire parameters) Szkoda, że nie można wyznaczyć zakresu częstotliwości dla pliku audio. Wtedy możnaby się tym jeszcze bardziej pobawić, np 3 emitery i jeden dla niskich tonów, drugi dla średnich, 3ci dla wysokich itd itd Ale tu można sobie wstępnie przygotować to w jakimś programie do obróbki audio ;) (i znowu, najpierw zabawa w zewnętrznym programie ale + taki, że już w maxie możemy proceduralnie pojechać po bandzie jak się chce) Apropo proceduralności to zapraszam też tu http://www.google.pl/search?hl=en&q=go+procedural&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= ;) pierwszy wynik 1
Nowi Napisano 15 Maj 2010 Autor Napisano 15 Maj 2010 O super :) o coś mniej więcej takiego mi chodziło, wielki dzięki, ale jeszcze trochę muszę się pouczyć.
Nowi Napisano 16 Maj 2010 Autor Napisano 16 Maj 2010 Jak narazie tak, jak zrobię jakieś testy to na pewno pokarze tylko musi to trochę poczekać bo robota się zwaliła :/
xmass Napisano 17 Maj 2010 Napisano 17 Maj 2010 wielkie dzięki zabieram się za lekturę / rep-a niestety nie mogę dać ;( Nie mogłeś dać a i tak dostałem:)
Nowi Napisano 18 Czerwiec 2010 Autor Napisano 18 Czerwiec 2010 No i z zabawy jak narazie wyszło coś takiego ;) www W 3ds zrobiony, wykres który falował w rytm muzyki po którym poruszało się światło i do tego ruch kamery wyeksportowane świetnym pluginem "max2AE", tam particle i reszta, akcenty fajerwerkowe wyodrębnione ze ścieżki Audio już w AE za pomocą podstawowych efektów. Trochę gdzieniegdzie nie trafia w rytm, ale jak na pierwszą zabawę w AE mnie zadowala następne podejścię będzie do Krakatoa ;)
vision3d Napisano 19 Czerwiec 2010 Napisano 19 Czerwiec 2010 moim zdaniem proba jak najbardziej udana:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się