Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

wie ktoś może jak zrobić aby particle pojawiały się w rytm muzyki bądź boksy skakały ?

Jest może do tego jakiś plugin czy cuś ;) czy raczej na oko ?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

 

Pozdrawiam Nowi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hehe mega fajny temat :)

Osobiście nie podoba mi się podejście, że najpierw przygotowujemy sobie teksturkę, a potem robimy z nią użytek.

Dla samego faktu pobawienia się tym tematem zrobiłem test, tylko w maxie i wyszło tak

 

thesoundofmetal.jpg

 

i tu scena + plik dźwiękowy

http://rapidshare.com/files/387769933/the_sound_of_metal.zip.html

 

Generalnie jest kontroler animacji Audio Float. Podpinamy go do jakiejkolwiek wartości. W tym przypadku ruch emitera cząsteczek po Z. A jeżeli możemy podpiąć kontroler do dowolnego miejsca to możemy też w dowolnym miejscu go użyć (skrypt albo wire parameters)

 

Szkoda, że nie można wyznaczyć zakresu częstotliwości dla pliku audio. Wtedy możnaby się tym jeszcze bardziej pobawić, np 3 emitery i jeden dla niskich tonów, drugi dla średnich, 3ci dla wysokich itd itd

Ale tu można sobie wstępnie przygotować to w jakimś programie do obróbki audio ;) (i znowu, najpierw zabawa w zewnętrznym programie ale + taki, że już w maxie możemy proceduralnie pojechać po bandzie jak się chce)

 

Apropo proceduralności to zapraszam też tu http://www.google.pl/search?hl=en&q=go+procedural&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= ;) pierwszy wynik

  • Like 1
Napisano

O super :) o coś mniej więcej takiego mi chodziło, wielki dzięki, ale jeszcze trochę muszę się pouczyć.

Napisano

Jak narazie tak, jak zrobię jakieś testy to na pewno pokarze tylko musi to trochę poczekać bo robota się zwaliła :/

Napisano

No i z zabawy jak narazie wyszło coś takiego ;) www

 

W 3ds zrobiony, wykres który falował w rytm muzyki po którym poruszało się światło i do tego ruch kamery wyeksportowane świetnym pluginem "max2AE", tam particle i reszta, akcenty fajerwerkowe wyodrębnione ze ścieżki Audio już w AE za pomocą podstawowych efektów. Trochę gdzieniegdzie nie trafia w rytm, ale jak na pierwszą zabawę w AE mnie zadowala następne podejścię będzie do Krakatoa ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności