Napisano 14 Maj 201014 l Witam wie ktoś może jak zrobić aby particle pojawiały się w rytm muzyki bądź boksy skakały ? Jest może do tego jakiś plugin czy cuś ;) czy raczej na oko ? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Nowi
Napisano 14 Maj 201014 l tu coś mam http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/how-to-create-a-dancing-particle-effect-using-3ds-max-and-thinking-particles/
Napisano 14 Maj 201014 l Autor wielkie dzięki zabieram się za lekturę / rep-a niestety nie mogę dać ;(
Napisano 15 Maj 201014 l Hehe mega fajny temat :) Osobiście nie podoba mi się podejście, że najpierw przygotowujemy sobie teksturkę, a potem robimy z nią użytek. Dla samego faktu pobawienia się tym tematem zrobiłem test, tylko w maxie i wyszło tak i tu scena + plik dźwiękowy http://rapidshare.com/files/387769933/the_sound_of_metal.zip.html Generalnie jest kontroler animacji Audio Float. Podpinamy go do jakiejkolwiek wartości. W tym przypadku ruch emitera cząsteczek po Z. A jeżeli możemy podpiąć kontroler do dowolnego miejsca to możemy też w dowolnym miejscu go użyć (skrypt albo wire parameters) Szkoda, że nie można wyznaczyć zakresu częstotliwości dla pliku audio. Wtedy możnaby się tym jeszcze bardziej pobawić, np 3 emitery i jeden dla niskich tonów, drugi dla średnich, 3ci dla wysokich itd itd Ale tu można sobie wstępnie przygotować to w jakimś programie do obróbki audio ;) (i znowu, najpierw zabawa w zewnętrznym programie ale + taki, że już w maxie możemy proceduralnie pojechać po bandzie jak się chce) Apropo proceduralności to zapraszam też tu http://www.google.pl/search?hl=en&q=go+procedural&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= ;) pierwszy wynik
Napisano 15 Maj 201014 l Autor O super :) o coś mniej więcej takiego mi chodziło, wielki dzięki, ale jeszcze trochę muszę się pouczyć.
Napisano 16 Maj 201014 l Autor Jak narazie tak, jak zrobię jakieś testy to na pewno pokarze tylko musi to trochę poczekać bo robota się zwaliła :/
Napisano 17 Maj 201014 l wielkie dzięki zabieram się za lekturę / rep-a niestety nie mogę dać ;( Nie mogłeś dać a i tak dostałem:)
Napisano 18 Czerwiec 201014 l Autor No i z zabawy jak narazie wyszło coś takiego ;) www W 3ds zrobiony, wykres który falował w rytm muzyki po którym poruszało się światło i do tego ruch kamery wyeksportowane świetnym pluginem "max2AE", tam particle i reszta, akcenty fajerwerkowe wyodrębnione ze ścieżki Audio już w AE za pomocą podstawowych efektów. Trochę gdzieniegdzie nie trafia w rytm, ale jak na pierwszą zabawę w AE mnie zadowala następne podejścię będzie do Krakatoa ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto