Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

wie ktoś może jak zrobić aby particle pojawiały się w rytm muzyki bądź boksy skakały ?

Jest może do tego jakiś plugin czy cuś ;) czy raczej na oko ?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

 

Pozdrawiam Nowi

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

wielkie dzięki zabieram się za lekturę / rep-a niestety nie mogę dać ;(

Napisano

Hehe mega fajny temat :)

Osobiście nie podoba mi się podejście, że najpierw przygotowujemy sobie teksturkę, a potem robimy z nią użytek.

Dla samego faktu pobawienia się tym tematem zrobiłem test, tylko w maxie i wyszło tak

 

thesoundofmetal.jpg

 

i tu scena + plik dźwiękowy

http://rapidshare.com/files/387769933/the_sound_of_metal.zip.html

 

Generalnie jest kontroler animacji Audio Float. Podpinamy go do jakiejkolwiek wartości. W tym przypadku ruch emitera cząsteczek po Z. A jeżeli możemy podpiąć kontroler do dowolnego miejsca to możemy też w dowolnym miejscu go użyć (skrypt albo wire parameters)

 

Szkoda, że nie można wyznaczyć zakresu częstotliwości dla pliku audio. Wtedy możnaby się tym jeszcze bardziej pobawić, np 3 emitery i jeden dla niskich tonów, drugi dla średnich, 3ci dla wysokich itd itd

Ale tu można sobie wstępnie przygotować to w jakimś programie do obróbki audio ;) (i znowu, najpierw zabawa w zewnętrznym programie ale + taki, że już w maxie możemy proceduralnie pojechać po bandzie jak się chce)

 

Apropo proceduralności to zapraszam też tu http://www.google.pl/search?hl=en&q=go+procedural&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= ;) pierwszy wynik

Napisano
  • Autor

O super :) o coś mniej więcej takiego mi chodziło, wielki dzięki, ale jeszcze trochę muszę się pouczyć.

Napisano
  • Autor

Jak narazie tak, jak zrobię jakieś testy to na pewno pokarze tylko musi to trochę poczekać bo robota się zwaliła :/

Napisano
  • Autor

No i z zabawy jak narazie wyszło coś takiego ;) www

 

W 3ds zrobiony, wykres który falował w rytm muzyki po którym poruszało się światło i do tego ruch kamery wyeksportowane świetnym pluginem "max2AE", tam particle i reszta, akcenty fajerwerkowe wyodrębnione ze ścieżki Audio już w AE za pomocą podstawowych efektów. Trochę gdzieniegdzie nie trafia w rytm, ale jak na pierwszą zabawę w AE mnie zadowala następne podejścię będzie do Krakatoa ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności