Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, potrzebuję pomocy z oświetleniem. Renderuję w Mental Ray'u. Co mogę zrobić, żeby scena wyglądała bardziej realistycznie? (W tym momencie mam włączone tylko Daylight)

I proszę was bardzo - piszcie tak, żebym jako laik was zrozumiała :D

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc!

 

82484975.jpg

Edytowane przez madeleine05

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak na laika to całkiem ładnie to wygląda :) Kant blatu jest za ostry. Pokombinuj też trochę z samymi teksturami. Na mentalu się nie znam, ale z skromnego doświadczenia wiem, że faktura obiektów to nie tylko kolor, ewentualnie nałożona tekstura. Dodaj chociażby jakiegoś bumpa na podłogę i ścianę po prawej. Zastanawia mnie jeszcze ta gazeta i kubek... Nie wiem jak to zrobiłaś, ale coś tam nie pasuje...

Napisano

Ja tam szpecem od tego nie jestem, ale rzeczywiście praca nie wygląda na wykonaną przez laika. Jak ma być realistycznie to radzę dodać jakieś światło od tych lamp.

Napisano
  • Autor

Dzięki za rady :) Jak mogę zaokrąglić kanty? (Mesh smooth mi robi coś dziwnego z całą bryłą, a nie wiem czym jeszcze mogłabym to wyoblić)

 

I następny problem: nie wiem skąd to światło w narożniku sypialni? Nie ma tam dziury, a cały narożnik się świeci. Macie jakiś pomysł?

 

sypialnia2.jpg

Napisano

zobacz czy nie sa to osobne elementy, lub nie sa poweldowane, musial bys poweldowac vertexy aby byla to jedna calosc, oraz dodatkowo musial bys koncowe edge przeciaganc w gore aby przecinaly sufit...

Napisano
  • Autor

Co to znaczy "poweldowac vertexy"? :D Jak już wspominałam - laik ze mnie kompletny, zwłaszcza jeśli chodzi o fachową terminologię :D.

Napisano

jesli jest to jeden element, to dajesz na "kropki" ctr+a by zaznaczyc wszystko, dajesz z edytora weld(z okienka nie bezposrednio) i ustawiasz taka liczbe aby zlaczyc vertexy te potrzebne i nie zrobic balaganu...

 

musialabys jeszcze w opcjach renderingu(pierwsza zakladka) dac ptaszka na force 2 sided bo klosz lampy nie renderuje sie od srodka....

Edytowane przez plasti

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności