adek Napisano 16 Maj 2010 Napisano 16 Maj 2010 Na łamach CGSociety pojawił się artykuł prezentujący techniczne spojrzenie na nowy mental ray 3.8 w 3ds max 2011. Artykuł opisuje najważniejsze zmiany jakie pojawiły się w nowej wersji tego renderera. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1176
blady Napisano 16 Maj 2010 Napisano 16 Maj 2010 to sie nowosciami popisali :D połowe z tego da się odblokować w maxie09 [importons/IP ; Kelvin Temp (blackbody), dof/bokeh.... i nie jestem pewien mozliwe ze taki switcher tez da sie zalatwic].
Pierzak Napisano 16 Maj 2010 Napisano 16 Maj 2010 Zgadzam sie. Switcher tez byl dostepny ale trzeba go bylo odblokowac. Problem z tym ze w maxie 2009 te opcje nie byly jeszcze wspierane przez autodesk wiec moglo dojsc do sytuacji gdzie materialy sie mogly wywalac albo dawac bledne rezultaty. Wydajem mi sie ze teraz to przetestowali i upewnili sie ze dzialaja ok w najrozniejszych warunkach i konfiguracjach.
Bacry Napisano 17 Maj 2010 Napisano 17 Maj 2010 jakby przetestowali to były by oficjalnie. a tak w 2011 też trzeba dołożyć tego ghosta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się