Napisano 16 Maj 201014 l Na łamach CGSociety pojawił się artykuł prezentujący techniczne spojrzenie na nowy mental ray 3.8 w 3ds max 2011. Artykuł opisuje najważniejsze zmiany jakie pojawiły się w nowej wersji tego renderera. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1176
Napisano 16 Maj 201014 l to sie nowosciami popisali :D połowe z tego da się odblokować w maxie09 [importons/IP ; Kelvin Temp (blackbody), dof/bokeh.... i nie jestem pewien mozliwe ze taki switcher tez da sie zalatwic].
Napisano 16 Maj 201014 l Zgadzam sie. Switcher tez byl dostepny ale trzeba go bylo odblokowac. Problem z tym ze w maxie 2009 te opcje nie byly jeszcze wspierane przez autodesk wiec moglo dojsc do sytuacji gdzie materialy sie mogly wywalac albo dawac bledne rezultaty. Wydajem mi sie ze teraz to przetestowali i upewnili sie ze dzialaja ok w najrozniejszych warunkach i konfiguracjach.
Napisano 17 Maj 201014 l jakby przetestowali to były by oficjalnie. a tak w 2011 też trzeba dołożyć tego ghosta.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto