Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na łamach CGSociety pojawił się artykuł prezentujący techniczne spojrzenie na nowy mental ray 3.8 w 3ds max 2011. Artykuł opisuje najważniejsze zmiany jakie pojawiły się w nowej wersji tego renderera.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1176

 

 

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

to sie nowosciami popisali :D

połowe z tego da się odblokować w maxie09 [importons/IP ; Kelvin Temp (blackbody), dof/bokeh.... i nie jestem pewien mozliwe ze taki switcher tez da sie zalatwic].

Napisano

Zgadzam sie. Switcher tez byl dostepny ale trzeba go bylo odblokowac. Problem z tym ze w maxie 2009 te opcje nie byly jeszcze wspierane przez autodesk wiec moglo dojsc do sytuacji gdzie materialy sie mogly wywalac albo dawac bledne rezultaty. Wydajem mi sie ze teraz to przetestowali i upewnili sie ze dzialaja ok w najrozniejszych warunkach i konfiguracjach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności