Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam problem z texturą drewna. Niby jest ale podczas redneru staje się całkowicie biała. Wszystkie ścieżki do bitmap są OK.

 

problemu.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Prosił bym o pomoc.

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a zmien w Environment kolor tla i zobacz jak to wyglada:)

 

Czy bez tekstury renderuje Ci sie szary obiekt? Pomyslalem, ze moze normalna masz odwrocona.

 

Dla testu mozesz zaznaczyc 2sided w opcjach materialu.

Napisano

a może jakiś mate się z tego zrobił we właściwościach obiektu vray.

Najlepiej jak masz jakieś problemy nałóż na wszystkie obiekty zwykły szary materiał i zrób render. Wtedy będziesz wiedział czy to problem z materiałem czy obiektem.

Napisano (edytowane)

Problem raczej tkwi w materiale albo sposobie renderowania. Ale skoro materiał jest widocznie nakładany na obiekt to czemu nie może zostać wyrednerowany?

 

 

EDIT:

Problem rozwiązany, problem tkwił w złych ustawieniach vreya do renderingu. Wrzuciłem ten materiał do projektu z Camaro i działa pięknie.

 

Dziękuję za poświęcony czas.

Edytowane przez latos
Napisano

nie ma czegoś takiego jak złe ustawienia do renderingu. Że niby co jakieś przestępstwo popełniły. Jeślibyś mógł zrób render taki jak prosiłem z jednym szarym materiałem i pokaż.

Napisano

No raczej musi być skoro na nie ustawinym Vrey tekstura się nie pojawia a na projekcie w Camaro gdzie jednak opcje pozmieniałem ,jest widoczna.

 

Obiekt z szarym materiałem, jak prosiłeś.

problemoy.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

ale jakie opcje pozmieniałeś? Bo ewidentnie problem jest po stronie materiału a nie obiektu i ustawień vraya, jeżeli wystarczyło podmienić materiał na inny by wszystko się dobrze zrenderowało.

Napisano (edytowane)

GI,DMC,Irradiance map itp.

No to nie wiem w camaro ładnie się rendneruje a tu nie chce. Potem sprawdzę z takimi samymi ustawieniami dla vreya jak mam w Camaro.

 

 

Innym dowodem na złe ustawiniem Vreya może być to ,żę jak nałożyłem teksturę plastiku to świeciła ona na niebiesko w rendnerze.

 

Jak się okazało w ogóle max złapał jakiegoś buga... Dopiero po przeżuceniu obiektów do sceny z Camaro udało mi się

problemys.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.usto wyrednerować.

Edytowane przez latos

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności