Gość pablo123 Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 Moje pytanie dotyczy sposobu modelowania "miękkich" elementów typu poduszki, fotele, sofy... Który sposób najlepiej odwzorowuje taki materiał? Z tego co zdążyłem wyczytać są co najmniej 2 sposoby. Pierwszy w wyniku łączenia poly modeling i sculpt tools, drugi za pomocą cloth modifier. Który proponujecie osobie początkującej?
n-pigeon Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 Moje pytanie dotyczy sposobu modelowania "miękkich" elementów typu poduszki, fotele, sofy... Który sposób najlepiej odwzorowuje taki materiał? Z tego co zdążyłem wyczytać są co najmniej 2 sposoby. Pierwszy w wyniku łączenia poly modeling i sculpt tools, drugi za pomocą cloth modifier. Który proponujecie osobie początkującej? Osobie początkującej proponuje użyć wszystkich w różnej kombinacji na rożne sposoby. Dzięki temu przestanie być osobą początkującą :) Zależy co chcesz osiągnąć, nie ma jednej odpowiedzi na twoje pytanie, ale powiedziałbym, że jeśli nie zależy ci na oszczędności poligonów, to najlepiej zrobisz modelując bazę, używając modyfikatora jeśli koliduje z jakimś obiektem, ale nie jest to konieczne (modyfikatory lepiej zostawić do animacji, ale to jest tylko narzędzie od ciebie zależy jak go użyjesz), a potem sculpting.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się