Skocz do zawartości

Modelowanie poduszki


Rekomendowane odpowiedzi

Gość pablo123
Napisano

Moje pytanie dotyczy sposobu modelowania "miękkich" elementów typu poduszki, fotele, sofy... Który sposób najlepiej odwzorowuje taki materiał? Z tego co zdążyłem wyczytać są co najmniej 2 sposoby. Pierwszy w wyniku łączenia poly modeling i sculpt tools, drugi za pomocą cloth modifier. Który proponujecie osobie początkującej?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Moje pytanie dotyczy sposobu modelowania "miękkich" elementów typu poduszki, fotele, sofy... Który sposób najlepiej odwzorowuje taki materiał? Z tego co zdążyłem wyczytać są co najmniej 2 sposoby. Pierwszy w wyniku łączenia poly modeling i sculpt tools, drugi za pomocą cloth modifier. Który proponujecie osobie początkującej?

 

Osobie początkującej proponuje użyć wszystkich w różnej kombinacji na rożne sposoby. Dzięki temu przestanie być osobą początkującą :)

 

Zależy co chcesz osiągnąć, nie ma jednej odpowiedzi na twoje pytanie, ale powiedziałbym, że jeśli nie zależy ci na oszczędności poligonów, to najlepiej zrobisz modelując bazę, używając modyfikatora jeśli koliduje z jakimś obiektem, ale nie jest to konieczne (modyfikatory lepiej zostawić do animacji, ale to jest tylko narzędzie od ciebie zależy jak go użyjesz), a potem sculpting.

Gość trabbit
Napisano

może to pomoże ;)

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności