Bany1991 Napisano 22 Maj 2010 Napisano 22 Maj 2010 Witam;) Mam nadzieje ze dobry dzial jak nie to bardzo przepraszam a wiec tak : Zrobilem model reki w maxie. Odpalilem go w zbrushu zrobilem detal ponownie wyexportowalem do maxa rozlozylem siatke uvw no i tu pojawia sie moj problem.Bo gdy odpalam zbrusha z moim plikiem gdzie mam juz zrobiony detal twoze Morph target importuje model z rozlozona uvw i jak podnosze poziomy zageszczenia siatki z modelu robi mi sie gwiazdka;/ http://img40.imageshack.us/i/34197008.jpg/ Z gory wielkie dzieki;) Pozdrawiam:)
mafida Napisano 23 Maj 2010 Napisano 23 Maj 2010 Zmienił ci się vertex order i zbrush się pogubił.Która wersja zbrusha?W 3.5 nie trzeba sie już bawić z morph targetem,importujesz obiekt z uv do Z i sam zrobi projekcje detali ze starego toola na nowy.Jak 3.1 to może coś żle ustawiłeś w opcjach eksportu .obj z maxa.
Bany1991 Napisano 23 Maj 2010 Autor Napisano 23 Maj 2010 Dzięki wielkie zaimportowałem w wersji 3.5 i wszystko działa jak należy
Rekomendowane odpowiedzi