blady Napisano 22 Maj 2010 Napisano 22 Maj 2010 Witam Chciałem dzisiaj w Maxie + MR wyrenderowac sobie depth passa takiego do pozniejszego komponowania. Przeczytalem, ze robi się to tak: 1. Bierzemy Standard Material 2. Włączamy self illumination i podpinamy falloff mape z opcja distance blend camera z view(czy jakos tak) 3. Diffuse i Ambient Color ustawiamy na czarne 4. Nastepnie ustawiemy material override tak zeby wszystko wyrenderowalo sie z tym materialem i powinien wyjsc taki czarno bialy pass z roznymi opacity bieli, a mi renderuje sie wszystko na czarno. Przeczytałem, że jezeli nie dziala w mr to trzeba sprobowac ze scanlinem ale niestety tez mi nie dziala. Przeszukałem też forum ale jakoś niespecjalnie mi to pomogło Czy ktoś moze wie dlaczego to mi nie dziala?
Hynol Napisano 23 Maj 2010 Napisano 23 Maj 2010 Wyrenderuj element pt. ZDepth. Tylko ustaw mu odpowiednie odległości min/max. 1
sly Napisano 23 Maj 2010 Napisano 23 Maj 2010 Dodam tylko że opisany przez ciebie sposób doskonale sprawdzi się kiedy będziesz miał obiekty z przejrzystością...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się