Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Chciałem dzisiaj w Maxie + MR wyrenderowac sobie depth passa takiego do pozniejszego komponowania.

 

Przeczytalem, ze robi się to tak:

 

1. Bierzemy Standard Material

2. Włączamy self illumination i podpinamy falloff mape z opcja distance blend

camera z view(czy jakos tak)

3. Diffuse i Ambient Color ustawiamy na czarne

4. Nastepnie ustawiemy material override tak zeby wszystko wyrenderowalo sie z tym materialem

 

i powinien wyjsc taki czarno bialy pass z roznymi opacity bieli, a mi renderuje sie wszystko na czarno.

Przeczytałem, że jezeli nie dziala w mr to trzeba sprobowac ze scanlinem ale niestety tez mi nie dziala.

Przeszukałem też forum ale jakoś niespecjalnie mi to pomogło

 

Czy ktoś moze wie dlaczego to mi nie dziala?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 884
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wyrenderuj element pt. ZDepth. Tylko ustaw mu odpowiednie odległości min/max.

Napisano

Dodam tylko że opisany przez ciebie sposób doskonale sprawdzi się kiedy będziesz miał obiekty z przejrzystością...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności