Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Chciałem dzisiaj w Maxie + MR wyrenderowac sobie depth passa takiego do pozniejszego komponowania.

 

Przeczytalem, ze robi się to tak:

 

1. Bierzemy Standard Material

2. Włączamy self illumination i podpinamy falloff mape z opcja distance blend

camera z view(czy jakos tak)

3. Diffuse i Ambient Color ustawiamy na czarne

4. Nastepnie ustawiemy material override tak zeby wszystko wyrenderowalo sie z tym materialem

 

i powinien wyjsc taki czarno bialy pass z roznymi opacity bieli, a mi renderuje sie wszystko na czarno.

Przeczytałem, że jezeli nie dziala w mr to trzeba sprobowac ze scanlinem ale niestety tez mi nie dziala.

Przeszukałem też forum ale jakoś niespecjalnie mi to pomogło

 

Czy ktoś moze wie dlaczego to mi nie dziala?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dodam tylko że opisany przez ciebie sposób doskonale sprawdzi się kiedy będziesz miał obiekty z przejrzystością...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności