Napisano 23 Maj 201014 l Witam, Mam pytanie odnośnie tutorialu: http://www.evermotion.org/tutorials/show/7952/modeling-and-rendering-tutorial-by-alfa-smyrna Po tym jak zrobiona została kołdra modyfikatorem cloth nie bardzo wiadomo jak uzyskała dalszą przestrzenność. To modeling czy może jakiś displacment/ bump ? Proszę o pomoc. Jeśli modeling to jak to najłatwiej zrobić ? Z góry dziękuje z odpowiedź.
Napisano 24 Maj 201014 l autor tam tego chyba dokładnie nie opisuje, ale jeżeli chodzi ci o takie fałdy to można je robić livedrapem( w opcjacj clotha wchodzisz po prawej na górze w zakładkę faces, włączasz simulate local i live drape, zaznaczasz jakieś poligony i movem przesuwasz( uzbroiwszy się najpierw w cierpliwosć) ). Na tym blogu jest to opisane w którymś tutku: http://surrealstructures.com/blog/?cat=9&paged=2 Można też na łóżku np położyć jakieś obiekty na które kołdra ma opasć które stworzą nierówności, albo zanim nada się modyfikator cloth to troche tego plane'a pognieść, tylko u mnie wtedy często się przenikają poligony wtedy
Napisano 25 Maj 201014 l Autor Dzięki, spróbuję rożnych opcji. Pressenter czy orientujesz się skąd można pobrać taka mapkę dispem ?
Napisano 28 Maj 201014 l Autor Pamiętam, że kiedyś ktoś wrzucił mapkę displacment kołdry na forum. wiecie może gdzie jej szukać ?