Napisano 25 Maj 201014 l Witac. hehe, w sumie nigdy nie bylo mi to do szczescia potrzebne poniewaz nie kozystalem z MS/TS. Dlatego pojawil sie klopot na ktory nie znam rozwiazania inny niz debilne klikanie jak idiota. Ponizej zamieszczam obrazek ktory bedzie mapa do mojego problemu. Na prostym cylinderku bedzie latwiej wyjasnic. Z gory zakladam ze szukam rozwiazania automatycznego, nie wymagajacego zwyklej glupiej recznej selekcji vetrex po vertexie 1. prosty cylinder ktorego chcemy poddac MS. zalezy nam aby cylinder mial wiecej podzialow po krzywiznie(w tym wypadku chodzi o to aby byl bardziej okragly) 2. cylinder poddany operacji 2xturbosmooth, o ile ladnie sie zaokraglil to podzial w pionie nie jest nam wogole do niczego potrzebny. Pytanie teraz jak latwo i prosto pozbyc sie nadmiarowych scianek. 3. ja zaznaczylem sobie po jednym egdu i selekcja loop zaznaczylem wszytkie niepotrzebne. nastepnie remove i edgy nie ma. Ale zostaja nam wertexy ktorych nie potrafie zaznaczyc automatycznie. powtarzam ze klikanie ich nie wchodzi w rachube. To jest prosty ksztalt. wiec jest latwo. ale co gdyby to byl skomplikowany zlozony ksztalt. nie bylo by takiej opcji aby wszytkie wertexy wylikac z reki. jesli ma ktos rozwiazanie jak sie pozbyc niechcianych scianek ktore nic oprocz masy nie wnosza do poprawy wygladu modelu. bylby bardzo wdzieczny pozdr
Napisano 25 Maj 201014 l Autor hehehehe, dluzej pisalem tego posta, miz czekalem na rozwiazanie: ] dziekowac dziala: ] rep polecial: ] BTW, a jest jakas opcja aby jakis automat kasowal podzialy na podstawie analizy ksztaltu. NP jesli odchylenie scianek jest mniejsze niz Np 2* to ma kasowac miedzy nimi edga. Edytowane 25 Maj 201014 l przez KoMic
Napisano 25 Maj 201014 l Autor Hynol tak jak napisales, optymalize i prooptymalizer sa,,,, sa jakie sa.. czyli do dupy: ]
Napisano 25 Maj 201014 l to ja inaczej. czy słyszał ktoś o skrypcie, plugu który mesh smoothuje tylko w jednej osi własnie? nie w dwóch, tylko w jednej dzieli poly na 2?