choobek Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 Witam, chcę rozświetlić bardziej tą scenę oraz zredukować szum, do tego poprawić materiał Arch&Design:Leather na kanapie i fotelach. Proszę o jakieś wskazówki, tutoriali przeczytałem już nieco ale nie mogę uzyskać satysfakcjonującego efektu. Skala jest odpowiednia (w metrach). Światło to mrSun i mrSky oraz skyportale w oknach. I wszystkie ustawienia: Czytałem, że ten szum zależy od ilości sampli(?).. Gdzie to ustawić? Dzięki z góry.
Przemekd Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 sprawdz w materiałach jest reflection samples czy glossy samples dla kazdego materiału powiększ na AUGI był kiedys taki temat dokładnie wytłumaczony pzdr
maciekG Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 moim zdaniem trochę źle oświetlasz bo albo diffuse bounces albo GI...jak masz włączone GI to diffuse bounces w ogóle nie działają....i przez to sky portale też słabo...bo nie emitują fotonów zdaje się...albo więc wyłącz GI i baw się samym FG...co jest chyba prostsze... albo zamień sky portale na fotometryczne area lights i wtedy potestuj ich ustawienia energii dla fotonów..co do ziarna to jak przemekd napisał wyżej + w ustawieniach świateł też sample warto sprawdzić.
choobek Napisano 31 Maj 2010 Autor Napisano 31 Maj 2010 Dzięki bardzo :) Wyłączenie GI, zabawa z FG i podniesienie sampli pomogło! Nie wiedziałem, że sky portale nie emitują fotonów. Poniżej efekty dotychczasowych poprawek, ale jeszcze pogrzebie przy tym troche :D Pozdrawiam
ryba747 Napisano 31 Maj 2010 Napisano 31 Maj 2010 No teraz duużo lepiej.Zwiększ nastawy rendera żeby plamy zniknęły zmień materiał żaluzji bo wszystko co w tej scenie jest drewniane ma tą samą teksturę i podziel się materiałem sofy :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się