Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, chcę rozświetlić bardziej tą scenę oraz zredukować szum, do tego poprawić materiał Arch&Design:Leather na kanapie i fotelach. Proszę o jakieś wskazówki, tutoriali przeczytałem już nieco ale nie mogę uzyskać satysfakcjonującego efektu. Skala jest odpowiednia (w metrach). Światło to mrSun i mrSky oraz skyportale w oknach.

 

testif.jpg

 

I wszystkie ustawienia:

 

daneu.jpg

 

Czytałem, że ten szum zależy od ilości sampli(?).. Gdzie to ustawić?

 

Dzięki z góry.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 963
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sprawdz w materiałach jest reflection samples czy glossy samples dla kazdego materiału powiększ

na AUGI był kiedys taki temat dokładnie wytłumaczony

pzdr

Napisano

moim zdaniem trochę źle oświetlasz bo albo diffuse bounces albo GI...jak masz włączone GI to diffuse bounces w ogóle nie działają....i przez to sky portale też słabo...bo nie emitują fotonów zdaje się...albo więc wyłącz GI i baw się samym FG...co jest chyba prostsze...

albo zamień sky portale na fotometryczne area lights i wtedy potestuj ich ustawienia energii dla fotonów..co do ziarna to jak przemekd napisał wyżej + w ustawieniach świateł też sample warto sprawdzić.

Napisano
  • Autor

Dzięki bardzo :) Wyłączenie GI, zabawa z FG i podniesienie sampli pomogło! Nie wiedziałem, że sky portale nie emitują fotonów. Poniżej efekty dotychczasowych poprawek, ale jeszcze pogrzebie przy tym troche :D

 

Pozdrawiam

 

test4vv.jpg

Napisano

No teraz duużo lepiej.Zwiększ nastawy rendera żeby plamy zniknęły zmień materiał żaluzji bo wszystko co w tej scenie jest drewniane ma tą samą teksturę i podziel się materiałem sofy :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności