Napisano 28 Maj 201014 l Witam, chcę rozświetlić bardziej tą scenę oraz zredukować szum, do tego poprawić materiał Arch&Design:Leather na kanapie i fotelach. Proszę o jakieś wskazówki, tutoriali przeczytałem już nieco ale nie mogę uzyskać satysfakcjonującego efektu. Skala jest odpowiednia (w metrach). Światło to mrSun i mrSky oraz skyportale w oknach. I wszystkie ustawienia: Czytałem, że ten szum zależy od ilości sampli(?).. Gdzie to ustawić? Dzięki z góry.
Napisano 28 Maj 201014 l sprawdz w materiałach jest reflection samples czy glossy samples dla kazdego materiału powiększ na AUGI był kiedys taki temat dokładnie wytłumaczony pzdr
Napisano 28 Maj 201014 l moim zdaniem trochę źle oświetlasz bo albo diffuse bounces albo GI...jak masz włączone GI to diffuse bounces w ogóle nie działają....i przez to sky portale też słabo...bo nie emitują fotonów zdaje się...albo więc wyłącz GI i baw się samym FG...co jest chyba prostsze... albo zamień sky portale na fotometryczne area lights i wtedy potestuj ich ustawienia energii dla fotonów..co do ziarna to jak przemekd napisał wyżej + w ustawieniach świateł też sample warto sprawdzić.
Napisano 31 Maj 201014 l Autor Dzięki bardzo :) Wyłączenie GI, zabawa z FG i podniesienie sampli pomogło! Nie wiedziałem, że sky portale nie emitują fotonów. Poniżej efekty dotychczasowych poprawek, ale jeszcze pogrzebie przy tym troche :D Pozdrawiam
Napisano 31 Maj 201014 l No teraz duużo lepiej.Zwiększ nastawy rendera żeby plamy zniknęły zmień materiał żaluzji bo wszystko co w tej scenie jest drewniane ma tą samą teksturę i podziel się materiałem sofy :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto