Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

mam problem z mental rayem. Otóz renderuje mi biale kwadraciki z czerwona obwodka zamiast sceny. Maya software render renderuje poprawnie. Próbowałem importowac scene do golej sceny, ale problem pozostaje. Zadna optymalizacja i zmiana ustawien mental ray nie pomogly. W załączeniu screen ilustrujący problem. Czy ktos sie z tym zetknął?

Pozdrawiam,

Artur

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 909
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hm...mocno dziwne...może masz jakiś output shader...albo lens shader podpięty?

dawno niestety mayą nic nie robiłem..

Napisano

Zapisz scenę jako .ma, otwórz w jakimś edytorze jak context czy coś w tym stylu (byle nie wordpad) i wywal wszystkie linijki z "light link" jakie się pojawią. Znając mayę to jest ten właśnie standardowy błąd, który powoduje że scena szaleje podczas renderingu.

Napisano

Na moje oko wyłącz diagnostykę sampli w ustawieniach mentala. Taka kompletna biel to najprawdopodobniej sampling gęstości fotonów. Te czerwone kratki to buckety.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.