XaoC Napisano 29 Maj 2010 Share Napisano 29 Maj 2010 Witam:) Chcę mieć ładną UVkę zanim wyexportuję sobie do ZB. Ogólnie to są testy do wypalania disp map w ZB (zrobiłem już masę tutków i i tak nie idzie jak powinno). Ale co do maxa.... Robie sobie obiekt w maxie, wrzucam uvwmapping i nad nim unwrapa. Gdy jestem zadowolony z siatki, to nad obiekt, a ponizej mapperow, wrzucam turbosmootha. Wracam na poziom Unwrapa zeby poprawic ewentualne błędy a tu..... katastrofa:) Pełno trójkątów - jak na screenie. I niezbyt da się operować na tj siatce, coś gdzieś blokuje, tego sie nie da chwycić, a jak już sie chwyci to nie da się puścić:) Jakies sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 29 Maj 2010 Share Napisano 29 Maj 2010 smoothuj po mapowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 29 Maj 2010 Autor Share Napisano 29 Maj 2010 No tak trzeba bedzie zrobic, poprostu chcialem zagescic siatka zanim wyexportuje do ZB:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 29 Maj 2010 Share Napisano 29 Maj 2010 a niby dlaczego nie możesz wyeksportować zagęszczonej z TS nad UVW unwrap? Btw. po co zagęszczasz siatkę do eksportu do ZB? Przecież w nim możesz smoothować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 29 Maj 2010 Share Napisano 29 Maj 2010 Jak siatka jest źle zmapowana to często ludziom się rozpadają uvki po smoothingu. Trzeba się po prostu nauczyć dobrze mapować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się