Napisano 29 Maj 201014 l Witam:) Chcę mieć ładną UVkę zanim wyexportuję sobie do ZB. Ogólnie to są testy do wypalania disp map w ZB (zrobiłem już masę tutków i i tak nie idzie jak powinno). Ale co do maxa.... Robie sobie obiekt w maxie, wrzucam uvwmapping i nad nim unwrapa. Gdy jestem zadowolony z siatki, to nad obiekt, a ponizej mapperow, wrzucam turbosmootha. Wracam na poziom Unwrapa zeby poprawic ewentualne błędy a tu..... katastrofa:) Pełno trójkątów - jak na screenie. I niezbyt da się operować na tj siatce, coś gdzieś blokuje, tego sie nie da chwycić, a jak już sie chwyci to nie da się puścić:) Jakies sugestie?
Napisano 29 Maj 201014 l Autor No tak trzeba bedzie zrobic, poprostu chcialem zagescic siatka zanim wyexportuje do ZB:)
Napisano 29 Maj 201014 l a niby dlaczego nie możesz wyeksportować zagęszczonej z TS nad UVW unwrap? Btw. po co zagęszczasz siatkę do eksportu do ZB? Przecież w nim możesz smoothować.
Napisano 29 Maj 201014 l Jak siatka jest źle zmapowana to często ludziom się rozpadają uvki po smoothingu. Trzeba się po prostu nauczyć dobrze mapować.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto