Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam:)

 

Chcę mieć ładną UVkę zanim wyexportuję sobie do ZB. Ogólnie to są testy do wypalania disp map w ZB (zrobiłem już masę tutków i i tak nie idzie jak powinno). Ale co do maxa....

 

Robie sobie obiekt w maxie, wrzucam uvwmapping i nad nim unwrapa. Gdy jestem zadowolony z siatki, to nad obiekt, a ponizej mapperow, wrzucam turbosmootha. Wracam na poziom Unwrapa zeby poprawic ewentualne błędy a tu..... katastrofa:) Pełno trójkątów - jak na screenie. I niezbyt da się operować na tj siatce, coś gdzieś blokuje, tego sie nie da chwycić, a jak już sie chwyci to nie da się puścić:) Jakies sugestie?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 815
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

smoothuj po mapowaniu?

Napisano
  • Autor

No tak trzeba bedzie zrobic, poprostu chcialem zagescic siatka zanim wyexportuje do ZB:)

Napisano

a niby dlaczego nie możesz wyeksportować zagęszczonej z TS nad UVW unwrap? Btw. po co zagęszczasz siatkę do eksportu do ZB? Przecież w nim możesz smoothować.

Napisano

Jak siatka jest źle zmapowana to często ludziom się rozpadają uvki po smoothingu. Trzeba się po prostu nauczyć dobrze mapować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności