Skocz do zawartości

wytłaczanie na śniadanie;)


nariox

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

otóż pracuje teraz nad kwiatkiem i przed nalozeniem tekstury i innych elementow kończących projekt potrzebuje wytłoczyć na słupku i precikach kwiatka wgniecenia w ksztalcie półkuli i wypuklenia rownież w kształcie półkuli.

Jednakze praca z pojedynczymi face'sami i wytlaczania do środka i w dol nie jest roziazaniem poniewaz jest duzo roznych powierzchni i potem powstaja trojkaty i jest kicha... kolega podsunal pomysl z wykorzystanie materialu i potem pod f6 ustawienie wzorkow wygniatania i potem pod f5 mozna to sobie dowolnie modyfikować.aczkolwiek nie spelnia to mojego wymogu-nie ma ksztaltu kuli i jest na calym obiekcie,a ja chce by bylo tylko na jego czesci.

Czy ktoś podsunalby jakis inny sposob wygniecienia sporej ilosci polkulek?: dodam ze jestem zielony w blenderze.Wiem ze istnieje jakis sposob z unwrapowaniemi ustawianiem jakies alfy?> ale kompletnie nie wiem jak sie do tego zabrac.

 

Zamieszczam pliczek przy okazji: http://www.sendspace.pl/file/c16d8bf6f086ab0684c59fa

 

z góry dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

- po pierwsze możesz dać kilka materiałów na obiekt wiec "wygniatanie z materiału" może być w określonych miejscach (tam gdzie nałożysz dany materiał)

- po drugie sculpt ale do tego musisz zagęścić siatkę

- możesz wytłaczać wiele face na raz osobno e-> individual faces, ale do tego musisz mieć w miarę ładną siatkę przygotowaną do takiej operacji

- ostatecznie możesz kulki zrobić na dupliverts a wgniecenia booleanem ale boolean moze skopać siatkę

 

masz gdzieś refkę kwiatka? łatwiej byłoby doradzić widząc co dokładnie chcesz uzyskać;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

refka masz na mysli jak to wyglada w rzeczywistości?;p

jezeli tak to powiem Ci ze ten kwiatek jest troche zmyslony i jest to koncept;p