Predator Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 Witka wszystkim. Mam jedno pytanko czy wie ktos moze jak mierzyc efektywnosc prezentacji multimedialnych na CD? Mam jeden taki punkt w pracy dyplomowej i niebardzo wiem co wnim napisac. W literaturze polskiej i zagranicznej nic na ten temat niema .:/ Internet hm wszyscy oferuja swoje uslugi w postaci tworzenia prezentacji a nie potrafia powiedziec jak mierza efektywnosc takich prezentacji . No coz dziwne ale prawdziwe moze ktos z Was na ten temat cos wie . Z gory dzieki za pomoc.
Chalek Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 Ja pracuje w firmie, ktora robi takie prezentacje i pierwsze slysze o mierzeniu ich efektywnosci. Mozesz troche rozjasnic co masz na mysli piszac efektywnosc? Robi sie badania mierzace efektywnosc kampanii reklamowych (robia to zwykle specjalistyczne firmy majace w ofercie rozne badania marketingowe, badania rynku itd), z grubsza wyglada to tak, ze sprawdza sie w grupie docelowej swiadomosc, znajomosc marki wspomagana i niewspomagana, sprawdza sie jaki jest wizerunek marki, jej pozycjonowanie w oczach ludzi na rynku itd. Robi sie takie badania przed kampania reklamowa i po, a potem porownuje sie wyniki. Pewnie mozna by podciagnac te metody pod badanie efektywnosci prezentacji multimedialnych, ktore moga byc czescia kampanii reklamowej.
leander Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 W moim indywidualnym przypadku raczej nie interesuje mnie co jest na plytce z prezentacja. Raczej sam fakt istnienia takiej plytki jest juz dla mnie sygnalem, ze to powazna firma. Wiec szedlbym w kierunku budowania prestizu marki niz skutecznosci sprzedazy konkretnego produktu. Chyba troche nie po polsku napisalem..
SansSerif Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 prezentacja cd to raczej gadzet. wiekszy efekt daje w wynikach finansowych agencji reklamowych niz ich klientom ;)
Chalek Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 leander: to zalezy co jest na plytce, nie kazda prezentacja multimedialna to od razu prezentacja firmy, sa prezentacje produktowe, prezentacje zawierajace jakas dodatkowa wiedze (leksykony, katalogi) itd. Rozumiem termin prezentacja multimedialna szerzej niz tylko info o firmie w atrakcyjnej formie. akdsn: roznie bywa, sa faktycznie takie przypadki, o jakich mowisz, ale czesto bywa i tak, ze klient bardzo chwali sobie na przyklad prezentacje, ktora odpalil na swoim stanowisku na targach, sporo ludzi to potrafi przyciagnac, zwlaszcza jesli prezentacja jest fajnie zrobiona i ma na dodatek jeszcze jakies gry z konkursami itd. Czesto tego typu produkty sa przydatne ze wzgledu na dodatki w postaci oferty firmy, katalogu produktu, czy innych tego typu spraw. No i oczywiscie jest ten efekt, o ktorym slusznie wspomnial leander, czyli samo to, ze firma ma taka plytke dziala na plus jej wizerunku.
Predator Napisano 10 Maj 2004 Autor Napisano 10 Maj 2004 napisał Chalek Pewnie mozna by podciagnac te metody pod badanie efektywnosci prezentacji multimedialnych, ktore moga byc czescia kampanii reklamowej. A jakie to metody sa do badania efektywnosci prezentacji multimedialnych. Generalnie rzecz biorąc mam taki punkt wlasnie w pracy dyplomowej jak Ocena efektywnosci . a głowny rozdzial to model projekcji multimedialne w rekalmie samochodowej . Prezentacje juz mam zrobiona tylko niebardzo wiem co napisac w tym punkcie odnosnie oceny efektywnosci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się