Skocz do zawartości

Problem z zarowka


Bart87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Przejde od razu do rzeczy...

 

Robie zarowke na podstawie tutoriala i mamy cos takiego...

 

18) From dropping menu in create panel select dynamics object and pick spring object.

Set height to approximate 80 and turns to 150 (you will change these values after next step)

 

 

image037.jpg

 

 

19) With selected spring object add Path Deform modifier and after clicking pick path button, pick light line.

In Path deform click on Gizmo and place spring object on right position.

Now go to bottom of list and select spring(change height and turns when it looks like light line).

 

 

image039.jpg

 

 

a problem mam taki ze nie widze nic co zwie sie Grizmo...

 

Prosze o jakies wskazowki

Pozdrawiam

Bart

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Znalazlem Gizmo ale wciaz nie widze dalszych opcji...

 

and place spring object on right position.
Nie moge zrozumiec tego tzn rozumiec rozumiem, ale mam problem ze znalezieniem right position?

Gdzie ja znajde?

Edytowane przez Bart87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.3dmax-tutorials.com/PathDeform_Modifier.html

 

"and place spring object on right position"

- chodzi o to żebyś ustawił zmodyfikowaną sprężynę tam gdzie chcesz. Gizmem bawisz się po to aby wpasować ją w dany kształt. potem zmieniasz ustawienia sprężyny, ilość segmentów, długość itd.

Edytowane przez PICsell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem Gizmo ale wciaz nie widze dalszych opcji...

 

Nie moge zrozumiec tego tzn rozumiec rozumiem, ale mam problem ze znalezieniem right position?

Gdzie ja znajde?

to znaczy po prostu "we właściwym miejscu" więc musisz złapać za gizmo i movem przesunąć je... we właśćiwe miejsce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego juz doszedlem, wczesniej kliklem na PathDeform(WSM)...

 

Jeszcze poprosze o wskazowke w tej sprawie w pkt. 20

 

20) I am using Vray renderer .

For creating glass material make new VRayMtl ........

w tym co mam zrobic? VRayMtl... pogrzebalem w opcjach Materialu i nie za bardzo moge to znalezc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor używa vraya, o czym poinformował w pierwszym zdaniu :-). Jeżeli nie masz vraya nie znajdziesz tego materiału. Użyj innego materiału na szkło.

 

edit: GOOGLE i jeszcze raz google.

Edytowane przez PICsell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor używa vraya, o czym poinformował w pierwszym zdaniu :-). Jeżeli nie masz vraya nie znajdziesz tego materiału. Użyj innego materiału na szkło.

 

edit: GOOGLE i jeszcze raz google.

 

Wiem ze google to zloze tutoriali i innych dupereli... widzialem rozne tutki jak zrobic material szkla i zaden mi sie nie podoba jak ten:

 

image067.jpg

 

Wedlug mnie najbardziej realistyczne szklo, nie spotkalem lepszego materialu dlatego myslalem ze zrobie VRay'em, ale tak jak wspomniales nie posiadam go ; p

 

Poszukam troche moze znajde cos podobnego do tego ale znajac zycie bedzie szklo rowne kiszce...

 

a tak w ogole dzieki za wskazowki

 

Pozdrawiam

Bart

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sciagnalem Demowke by ja przetestowac mam nadzieje ze w przyszlosci zaopatrze sie w oryginalka ; P

 

Teraz sie zastanawiam jak to w ogole jest z tymi tutkami bo nie rozumiem o co chodzi...

 

z Tutka:

 

20) I am using Vray renderer .

For creating glass material make new VRayMtl and use this settings:

Diffuse : R 189, G 219, B 207

Reflect: 50 black

Fog color: R 144, G 244, B 198

Check Fresnel Reflections, Affect shadows, Affect alpha

 

 

image041.jpg

 

 

 

21) Black metal material

Diffuse: pure black

Reflect : 84 black

Refl. glossiness : 095

 

 

image043.jpg

 

 

22) Chrome material

Diffuse: pure black

Reflect: 219 black

Refl glossiness: 0.7

Check Fresnel reflections, set FresnelIOR to 10

IOR: 2.97

 

 

image045.jpg

 

 

Wszystko swietnie opisane do tego jeszcze ss'y, cool...

 

No ale nie moge znalesc tych opcji... pokaze swoj ss jakie mam opcje materialu VRey.

 

1. Klikam "M" ; p

2. Klikam na Wybierz Material

 

i mam o to liste:

 

253711111.png

 

 

 

Gdy wybieram VRayFastSSS mam nastepujace opcje:

 

52890451.png

 

 

a gdy wybieram VRayLightMtl to mam takie opcje:

 

60811274.png

 

 

Nic z moich opcji VRayFastSSS i VRayLightMtl nie przypomina opcji z tutka:

 

image045.jpg

 

Wiec mam kolejny problem ; /

Przepraszam ze sie tak rozpisalem ale lubie robic dokladne posty o co chodzi ; p

 

Czekam na odpowiedz

 

Pozdrawiam

Bart

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VrayMtl to nie to samo co VrayLightMat czy VraySSS (moze to byc dosc oczywiste stwierdzenie ale chyba trzeba to powiedziec)

W ramach wrozeniea z fusow i domyslania sie, powiem ze nie przestawiles pod F10 renderera na Vray i przez to nie masz zwyklego materialu vrayowskiego w liscie materialow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie mam VRay'a ale pierwsz co mi sie rzuciło w oczy to... w tutku masz VRayMtl a Ty wybrałeś VRayLightMtl

 

Wiem ze w tutku pisze VRayMtl, a ja wybralem VRayLightMtl i VRayFastSSS by sprawdzic czy to tylko nazwa sie rozni...

 

zamiescilem te ssy by pokazac w czym mam problem, chce zwyklego VRayMtl'a ktorego nie ma... ; |

 

 

Pora go przestawic...

 

Edit: i przestawiony ; ) mam juz VRayMtl i jest fajnie ale jeden minus strasznie go przywiesza spowalnia na VRayu w Materialach czy tak powinno byc?

Edytowane przez Bart87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności