Skocz do zawartości

Kilka tekstur na jeden model


proquest

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ja robię tak, że zaznaczam poligony danego modelu i mając je zazn, przypisuje im materiał w ten sam sposób jak na cały model.

 

Można też stworzyć ręcznie Multi/Subobject material, zamiast standard i przypisywać poszczególne sloty do grup poligonów...tak mi się wydaje, ze to tak właśnie działa.

 

Ja używam pierwszej metody, która automatycznie tworzy "w tle" Multi/Subobject material.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest pokazane jak to zrobic ale nie wiem czy masz konto na area.

http://area.autodesk.com/tutorials/get_uvw_map_from_a_collapsed_editable_poly

 

Jezeli juz dales Collapse na obiekcie ktory mial Uv ustawione to ona dalej powinny byc widoczne w Tools>Channel Info.

Jezeli je masz to zarzuc jeszcze raz Unwrap UVW i ustaw Map Channel na ten na ktorym miales wczesniej swoja mape. Wcisnij Reset UVW a potem Edit. Powinieneś mieć swoja mapę

Edytowane przez guru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności