proquest Napisano 4 Czerwiec 2010 Share Napisano 4 Czerwiec 2010 Tak jak w pytaniu, jak nałozyć kilka różnych tekstur na jeden model? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pussik Napisano 4 Czerwiec 2010 Share Napisano 4 Czerwiec 2010 Ja robię tak, że zaznaczam poligony danego modelu i mając je zazn, przypisuje im materiał w ten sam sposób jak na cały model. Można też stworzyć ręcznie Multi/Subobject material, zamiast standard i przypisywać poszczególne sloty do grup poligonów...tak mi się wydaje, ze to tak właśnie działa. Ja używam pierwszej metody, która automatycznie tworzy "w tle" Multi/Subobject material. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proquest Napisano 5 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 5 Czerwiec 2010 Jeszcze jedno pytanko. Gdy zrobie UV i ułoze sobie siatke to po przejsciu do editable poly ona sie kasuje, co zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 5 Czerwiec 2010 Share Napisano 5 Czerwiec 2010 (edytowane) tu jest pokazane jak to zrobic ale nie wiem czy masz konto na area. http://area.autodesk.com/tutorials/get_uvw_map_from_a_collapsed_editable_poly Jezeli juz dales Collapse na obiekcie ktory mial Uv ustawione to ona dalej powinny byc widoczne w Tools>Channel Info. Jezeli je masz to zarzuc jeszcze raz Unwrap UVW i ustaw Map Channel na ten na ktorym miales wczesniej swoja mape. Wcisnij Reset UVW a potem Edit. Powinieneś mieć swoja mapę Edytowane 5 Czerwiec 2010 przez guru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się