Napisano 4 Czerwiec 201014 l Ja robię tak, że zaznaczam poligony danego modelu i mając je zazn, przypisuje im materiał w ten sam sposób jak na cały model. Można też stworzyć ręcznie Multi/Subobject material, zamiast standard i przypisywać poszczególne sloty do grup poligonów...tak mi się wydaje, ze to tak właśnie działa. Ja używam pierwszej metody, która automatycznie tworzy "w tle" Multi/Subobject material.
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Autor Jeszcze jedno pytanko. Gdy zrobie UV i ułoze sobie siatke to po przejsciu do editable poly ona sie kasuje, co zrobic?
Napisano 5 Czerwiec 201014 l tu jest pokazane jak to zrobic ale nie wiem czy masz konto na area. http://area.autodesk.com/tutorials/get_uvw_map_from_a_collapsed_editable_poly Jezeli juz dales Collapse na obiekcie ktory mial Uv ustawione to ona dalej powinny byc widoczne w Tools>Channel Info. Jezeli je masz to zarzuc jeszcze raz Unwrap UVW i ustaw Map Channel na ten na ktorym miales wczesniej swoja mape. Wcisnij Reset UVW a potem Edit. Powinieneś mieć swoja mapę Edytowane 5 Czerwiec 201014 l przez guru
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto