Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja robię tak, że zaznaczam poligony danego modelu i mając je zazn, przypisuje im materiał w ten sam sposób jak na cały model.

 

Można też stworzyć ręcznie Multi/Subobject material, zamiast standard i przypisywać poszczególne sloty do grup poligonów...tak mi się wydaje, ze to tak właśnie działa.

 

Ja używam pierwszej metody, która automatycznie tworzy "w tle" Multi/Subobject material.

Napisano
  • Autor

Jeszcze jedno pytanko. Gdy zrobie UV i ułoze sobie siatke to po przejsciu do editable poly ona sie kasuje, co zrobic?

Napisano

tu jest pokazane jak to zrobic ale nie wiem czy masz konto na area.

http://area.autodesk.com/tutorials/get_uvw_map_from_a_collapsed_editable_poly

 

Jezeli juz dales Collapse na obiekcie ktory mial Uv ustawione to ona dalej powinny byc widoczne w Tools>Channel Info.

Jezeli je masz to zarzuc jeszcze raz Unwrap UVW i ustaw Map Channel na ten na ktorym miales wczesniej swoja mape. Wcisnij Reset UVW a potem Edit. Powinieneś mieć swoja mapę

Edytowane przez guru

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności