Skocz do zawartości

Siatka sie rozjezdza po wycinaniu..


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

28mo8ll.jpg

 

A wiec wycinalem 'koleczko' po linni tego circle ktory jest na srodku, efekt koncowy taki jak na zalaczonym obrazku. W jaki sposob moge to naprawic, dlaczego tak sie dzieje? Siatka powinna byc czysta po tym wycieciu..

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nie bardzo rozumiem o co chodzi ale czemu nie usuniesz tego co niepotrzebne i gotowe.

Jak uzywasz cut'a to roznie bywa max czasem zle snapa zrobi i moze sie wydawac ze jest napiejscu ale w osi Z jest daleko daleko gdzies.

 

Przy tym kuleczku dodaj jeszcze po krawedzi od kulka do naprzeciwległego rogu zeby zachowac czworokaty wszedzie

 

EDIT:usuwasz za pomoca Backspace albo CTRL+Backspace to usuwa dodatkowo vertexy.

Napisano

Naprawić to może poprzez zaznaczenie tych zwalonych edge i potem ctrl+backspace.

 

A czemu się tak stało, akurat teraz to nie wiem. Przez przypadek najprawdopodobniej. Weź sobie widok jakiś typu left, odpal cut + snap po werteksach i uważnie wycinaj (nie dość, że snap musi zadziałać, to trzeba też zwracać uwagę, czy cut rzeczywiście tnie po werteksie jeśli tego chcemy, albo przecina edge, jeśli akurat to ma robić w tym miejscu, zmienia się kursor). Czasem np snap przeskoczy, albo w ogóle cut potnie poly gdzieś przy edge i leci babol.

 

EDIT: Już ktoś odpowiedział ;D




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności