roball Napisano 5 Czerwiec 2010 Napisano 5 Czerwiec 2010 A wiec wycinalem 'koleczko' po linni tego circle ktory jest na srodku, efekt koncowy taki jak na zalaczonym obrazku. W jaki sposob moge to naprawic, dlaczego tak sie dzieje? Siatka powinna byc czysta po tym wycieciu..
roball Napisano 5 Czerwiec 2010 Autor Napisano 5 Czerwiec 2010 Update: Kiedy zrobilem to w innym viewporcie (perspective zamiast left) nei bylo zadnych problemow - Dlaczego?
guru Napisano 5 Czerwiec 2010 Napisano 5 Czerwiec 2010 nie bardzo rozumiem o co chodzi ale czemu nie usuniesz tego co niepotrzebne i gotowe. Jak uzywasz cut'a to roznie bywa max czasem zle snapa zrobi i moze sie wydawac ze jest napiejscu ale w osi Z jest daleko daleko gdzies. Przy tym kuleczku dodaj jeszcze po krawedzi od kulka do naprzeciwległego rogu zeby zachowac czworokaty wszedzie EDIT:usuwasz za pomoca Backspace albo CTRL+Backspace to usuwa dodatkowo vertexy.
Cide Napisano 5 Czerwiec 2010 Napisano 5 Czerwiec 2010 Naprawić to może poprzez zaznaczenie tych zwalonych edge i potem ctrl+backspace. A czemu się tak stało, akurat teraz to nie wiem. Przez przypadek najprawdopodobniej. Weź sobie widok jakiś typu left, odpal cut + snap po werteksach i uważnie wycinaj (nie dość, że snap musi zadziałać, to trzeba też zwracać uwagę, czy cut rzeczywiście tnie po werteksie jeśli tego chcemy, albo przecina edge, jeśli akurat to ma robić w tym miejscu, zmienia się kursor). Czasem np snap przeskoczy, albo w ogóle cut potnie poly gdzieś przy edge i leci babol. EDIT: Już ktoś odpowiedział ;D
Rekomendowane odpowiedzi