Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

z1a.jpg

z1b.jpg

z2a.jpg

z2b.jpgSOFT : 3dsmax, Photoshop. Panowie, dzięki za zwrócenie uwagi na falloffa, zupełnie inna głębia:) Pozdrawiam!:)

 

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a nie da rady zeby kolor samochodu byl jasniejszy zeby bylo widac ze tam samochod stoi i a nie cos duzego i ciemnego ?

Napisano

materialy nie sa najlepsze, model calkiem dobrze zrobiony, dobrze wpasowany, ale oswietlenie i materialy kuleja niestety.....

Napisano
  • Autor

No tu jest pewien problem, zobacz na szybę sklepu. To okolice południa w mieście - albo głębokie cienie, albo niezwykła jasność;) Preferuję low - key;) Druga ważna sprawa, to stosunkowo słaba jakość tła /zdjęcie zrobione kompaktem/ i nie ma mowy o podbijaniu jasności, nasycenia czy kontrastu;) Co do materiałów i ogólnie - nie jestem pro, i ciesze się, że overall jest na tyle dobry aby przypadkowy rozmówca nie zauważył, że to CG;) Rozpatrujmy to na poziomie amatorskim, do wczoraj nie wiedziałem co to mapa falloff;)

Edytowane przez astrologos

Napisano
  • Autor

84098493.jpg

20673533.jpg Więcej nie rozjaśniam. Plasti mi zasugerował, że może mam zbyt jasny profil monitora.Wezmę to pod uwagę w następnej pracy.Dzięki i si ju!

 

 

Napisano

Ogólnie jest spoko, no widać że to takie sztuczne troche ale ładnie wpasowany. Gdyby popracować nad samymi materiałami byłoby perfect. Pozdro

Napisano

Witam! Trochę za ciemny ten model do otoczenia. Popraw ta maskę i grila, pobaw się jeszcze trochę materiałami i będzie sympatycznie :)

Napisano

Brakuje spojnosci z otoczeniem..za bardzo blyszczy i jest za ciemny.

Ale model fajny i wart zabawy zwiazanej z dopracowaniem materialow/swiatla.

Napisano

przód wygląda bardzo dziwnie, najbardziej przeszkadza niedokończona maska

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności