Napisano 6 Czerwiec 201014 l SOFT : 3dsmax, Photoshop. Panowie, dzięki za zwrócenie uwagi na falloffa, zupełnie inna głębia:) Pozdrawiam!:)
Napisano 6 Czerwiec 201014 l a nie da rady zeby kolor samochodu byl jasniejszy zeby bylo widac ze tam samochod stoi i a nie cos duzego i ciemnego ?
Napisano 6 Czerwiec 201014 l materialy nie sa najlepsze, model calkiem dobrze zrobiony, dobrze wpasowany, ale oswietlenie i materialy kuleja niestety.....
Napisano 6 Czerwiec 201014 l Autor No tu jest pewien problem, zobacz na szybę sklepu. To okolice południa w mieście - albo głębokie cienie, albo niezwykła jasność;) Preferuję low - key;) Druga ważna sprawa, to stosunkowo słaba jakość tła /zdjęcie zrobione kompaktem/ i nie ma mowy o podbijaniu jasności, nasycenia czy kontrastu;) Co do materiałów i ogólnie - nie jestem pro, i ciesze się, że overall jest na tyle dobry aby przypadkowy rozmówca nie zauważył, że to CG;) Rozpatrujmy to na poziomie amatorskim, do wczoraj nie wiedziałem co to mapa falloff;) Edytowane 6 Czerwiec 201014 l przez astrologos
Napisano 6 Czerwiec 201014 l Autor Więcej nie rozjaśniam. Plasti mi zasugerował, że może mam zbyt jasny profil monitora.Wezmę to pod uwagę w następnej pracy.Dzięki i si ju!
Napisano 6 Czerwiec 201014 l Ogólnie jest spoko, no widać że to takie sztuczne troche ale ładnie wpasowany. Gdyby popracować nad samymi materiałami byłoby perfect. Pozdro
Napisano 7 Czerwiec 201014 l Witam! Trochę za ciemny ten model do otoczenia. Popraw ta maskę i grila, pobaw się jeszcze trochę materiałami i będzie sympatycznie :)
Napisano 7 Czerwiec 201014 l Brakuje spojnosci z otoczeniem..za bardzo blyszczy i jest za ciemny. Ale model fajny i wart zabawy zwiazanej z dopracowaniem materialow/swiatla.
Napisano 7 Czerwiec 201014 l przód wygląda bardzo dziwnie, najbardziej przeszkadza niedokończona maska