Napisano 8 Czerwiec 201014 l witam jak polaczyc dwa materialy vray ze soba tak zeby z jednego pobrac owalne dziury, a z drugiego kolory?
Napisano 8 Czerwiec 201014 l bede sledzic ten temat bo nie mam pojecia zupelnie o co ci chodzi. moze jakis przyklad dasz to latwiej bedzie zrozumiec ?
Napisano 8 Czerwiec 201014 l jeżeli masz materiał z owalnymi dziurami to znaczy ze chyba tam jest mapa opacity albo bump, wiec wystarczy użyć tej samej mapy lub zmienić kolor ? hmm w sumie dziwnie zadane pytanie
Napisano 8 Czerwiec 201014 l Autor 2 materialy chcialbym polaczyc ze soba, aby kolorystyka z mat 1 byla widoczna na mat 2 gdzie sa dziurki jak na obrazku, ale bez utraty owych dziurek ktore sa elementem materialy vray
Napisano 8 Czerwiec 201014 l Autor jeżeli masz materiał z owalnymi dziurami to znaczy ze chyba tam jest mapa opacity albo bump, wiec wystarczy użyć tej samej mapy lub zmienić kolor ? hmm w sumie dziwnie zadane pytanie rzeczywiscie mam bump ale w tym drugim materiale nie ma jak zmienic bump jest tylko cos takiego bez bitmap parameters
Napisano 8 Czerwiec 201014 l Mozesz wywalic to Tiles i dac zamiast tego bitmape Mozesz tez w Standard Controlls (a moze advanced) wpakowac bitmape jako kolor tile'a, wtedy bedziesz mial bump rowkow tileów + bump z bitmapy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto