blachu Napisano 8 Czerwiec 2010 Napisano 8 Czerwiec 2010 witam jak polaczyc dwa materialy vray ze soba tak zeby z jednego pobrac owalne dziury, a z drugiego kolory?
Lukasz_D Napisano 8 Czerwiec 2010 Napisano 8 Czerwiec 2010 bede sledzic ten temat bo nie mam pojecia zupelnie o co ci chodzi. moze jakis przyklad dasz to latwiej bedzie zrozumiec ?
hcpiter Napisano 8 Czerwiec 2010 Napisano 8 Czerwiec 2010 jeżeli masz materiał z owalnymi dziurami to znaczy ze chyba tam jest mapa opacity albo bump, wiec wystarczy użyć tej samej mapy lub zmienić kolor ? hmm w sumie dziwnie zadane pytanie
blachu Napisano 8 Czerwiec 2010 Autor Napisano 8 Czerwiec 2010 2 materialy chcialbym polaczyc ze soba, aby kolorystyka z mat 1 byla widoczna na mat 2 gdzie sa dziurki jak na obrazku, ale bez utraty owych dziurek ktore sa elementem materialy vray
blachu Napisano 8 Czerwiec 2010 Autor Napisano 8 Czerwiec 2010 jeżeli masz materiał z owalnymi dziurami to znaczy ze chyba tam jest mapa opacity albo bump, wiec wystarczy użyć tej samej mapy lub zmienić kolor ? hmm w sumie dziwnie zadane pytanie rzeczywiscie mam bump ale w tym drugim materiale nie ma jak zmienic bump jest tylko cos takiego bez bitmap parameters
mirach Napisano 8 Czerwiec 2010 Napisano 8 Czerwiec 2010 Mozesz wywalic to Tiles i dac zamiast tego bitmape Mozesz tez w Standard Controlls (a moze advanced) wpakowac bitmape jako kolor tile'a, wtedy bedziesz mial bump rowkow tileów + bump z bitmapy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się