Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

jak polaczyc dwa materialy vray ze soba tak zeby z jednego pobrac owalne dziury, a z drugiego kolory?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bede sledzic ten temat bo nie mam pojecia zupelnie o co ci chodzi. moze jakis przyklad dasz to latwiej bedzie zrozumiec ?

Napisano

jeżeli masz materiał z owalnymi dziurami to znaczy ze chyba tam jest mapa opacity albo bump, wiec wystarczy użyć tej samej mapy lub zmienić kolor ? hmm w sumie dziwnie zadane pytanie

Napisano
  • Autor

8.jpg

2 materialy chcialbym polaczyc ze soba, aby kolorystyka z mat 1 byla widoczna na mat 2 gdzie sa dziurki jak na obrazku, ale bez utraty owych dziurek ktore sa elementem materialy vray

Napisano
  • Autor
jeżeli masz materiał z owalnymi dziurami to znaczy ze chyba tam jest mapa opacity albo bump, wiec wystarczy użyć tej samej mapy lub zmienić kolor ? hmm w sumie dziwnie zadane pytanie

 

rzeczywiscie mam bump ale w tym drugim materiale nie ma jak zmienic bump jest tylko cos takiego bez bitmap parameters

9.jpg

Napisano

Mozesz wywalic to Tiles i dac zamiast tego bitmape

Mozesz tez w Standard Controlls (a moze advanced) wpakowac bitmape jako kolor tile'a, wtedy bedziesz mial bump rowkow tileów + bump z bitmapy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności