Anaheim Napisano 8 Czerwiec 2010 Napisano 8 Czerwiec 2010 Jak zrobic taka siateczke, jak na zalaczonych obrazkach Chce aby to poszlo szybko i sprawnie ;) Siatka ma byc w 3d - textury nie wchodza w gre - wykonana z tej ciemniejszej czesci :)
mirach Napisano 8 Czerwiec 2010 Napisano 8 Czerwiec 2010 a mozna zapytac czemu textury nie wchodza w gre? To sie przeciez az prosi o opacity map + bump/displace
Anaheim Napisano 8 Czerwiec 2010 Autor Napisano 8 Czerwiec 2010 Szczerze mowiac. To nie idzie pod render tylko do gry, a ona nie obsluguje w ten sposob przezroczystosci. Potrzebuje jakos z tego sztworzyc siatke. Nie bylo by problemem gdyby nie te wypuklenia :) Chyba ze uda mi sie zlozyc jakos z boxow xD Ale szukam jakiegos prostszego sposobu :P Tak na marginesie .. prosze nie marudzic ze do gry to lowpoly ma byc i z fototekstura :)
mirach Napisano 8 Czerwiec 2010 Napisano 8 Czerwiec 2010 high poly do gry ktora nie obsluguje alphy... ok, nie wnikam. Ja bym to zrobil podobnie jak tu pionix siatke na czolgu zrobil: http://www.evermotion.org/tutorials/show/7842/tank-modeling-tips-by-piotr-pionier-kolus alo uzyl latice, czy jak to sie tam zwie w maxie (przyjmujac ze to w maxie robisz, bo tego nie napisales)
Anaheim Napisano 8 Czerwiec 2010 Autor Napisano 8 Czerwiec 2010 w maxie xD Pobawie sie jakos. Alphe obsluguje ale to jest za bardzo skomplikowane do tlumaczenia. Poza tym 300k w tej grze to nie problem i smiga w 80fps xD
xmass Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Może to coś da: http://area.autodesk.com/tutorials/cylindrical_chainmail
mati-bor Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Ja jak musze zrobić jakąś siateczkę, to po prostu nadaję materiał Arch&Design i wrzucam w CUTOUT odpowiednią mapę. Chyba najlepszy i najszybszy sposób. edit. sorrzz nie zauważyłem że nie chcesz używać tekstur.
Rekomendowane odpowiedzi