Jump to content

mati-bor

Members
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About mati-bor

  • Rank
    Member
  • Birthday 02/10/1990

City (optional)

  • Miasto
    Poznań
  1. Po prostu kosa. Dawno nie odwiedzalem forum, ale widze, ze musze znowu zaczac tu wpadac, bo warto.
  2. Przepraszam, że truję, ale móglbyś pokazać siatkę low-poly? Zawsze interesuje mnie topologia, bo sam mam z nią duże problemy. :
  3. Właśnie wrzucałem coś większego i od strony tego babola! :p EDIT:Pogrzebałem i okazało się, że te pręgi i 'zwisające sople lodu' tworzą target spot lighty które były ustawione na to coś. Czyżbym czegoś nie wiedział o tych światełkach??? O_o
  4. Jak się pozbyć tego dziwnego czegoś? Od razu powiem że w tym konkretnym miejscu nie nakładają się żadne polygony... Te białe pregi też nie wiem skąd się tam wzięły! I wygląda na to że to z tych pręgow jakby spływa na ścianę... nie mam pojęcia jak się tego pozbyć! W sumie to juz pare tygodni minelo odkad to renderowalem, ale z tego co pamietam, to tylko w vrayu tak sie dzieje. (jeśli pomyliłem działy, to przepraszam!!!)
  5. Na drugim renderku: tekstura na tym kocyku przy krawędziach rozjechała się i przy roletach na oknie światło ostro przebija Ogólnie nie jest najgorzej :p
  6. Mam podobny problem z tym samym skryptem... Miło by było gdyby ktoś się zainteresował... :( EDIT: Problem rozwiązany: jeśli używacie Windows Vista lub Windows 7 trzeba uruchomić maxa jako arministrator i działa bez problemu. Pozdrawiam.
  7. Nie no mistrzostwo. Zabiłbym za możliwość poznania ustawień vraya, świateł i kamery ............................................. (błagam uchyl rąbka tajemnicy!!! xD)
  8. Nie oceniam poziomu odwzorowania, ale sam model zrobiony meega ładnie. Zazdroszczę.
  9. Ja glosuje na cortesa. Podoba mi sie efekt i realizacja tematu przy tak prostej formie.
  10. Od początku myślałem, że Wrangler wygra............ jednak CR-Z urwalo dupe... *.* Obie pracki bardzo wysoki poziom (przynajmniej w moim uznaniu). jestem za CORTESem
  11. Jeśli to pierwszy model, to przecież nie jest źle.... mój pierwszy model to był box. ;] Co do problemu łączenia to jest to na 100% kolejnośc stacka. Masz najprawdopodobniej najpierw MeshSmooth/TurboSmooth a dopiero później Symetry (albo na odwrót, teraz już sam nie jestem pewien xD). Zamień je miejscami przeciągając myszką.
  12. słabo! xD nie wymodelowałeś okablowania autka! xDDD
  13. Na jakim kombajnie to wszystko renderowane? Bo od poziomu szczegółów aż się w głowie kręci :p Mój stanąłby w płomieniach gdybym to do viewportu załadował :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy