groszek1975 Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Tworząc bryłę przechodzę do edit poly aby nadac jej krawędzie w wybranych miejscach, jednak czasem mam problemy aby funkcja QuickSlince zadziałała. Dzis zrobilem bryłe (przez extrude) przeszedłem do edit mesh(bez zmian w bryle) i do edit poly ale to też nie pomogło. Zaznaczę że bryła jest bardzo prosta... Dodam że po konwersji na edit poly to pomaga aby problemu nie było jednak czasem pragnę zachować na etapie modelowania objekt z możliwościa jego modyfikacji na rożnych etapach historii tworzenia Co decyduje o tym że ta opcja nie działa (czasem) że nie reaguje na tworzenie krawędzi.
Miłosz3ds Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Zaznacz edycję polygonów, zaznacz te polygony, po których chcesz przejechać QuickSlice i wtedy się baw. Pozdrawiam!
groszek1975 Napisano 9 Czerwiec 2010 Autor Napisano 9 Czerwiec 2010 edit polygon > poligony zaznaczone > QuickSlice nie zaznacza :(
Miłosz3ds Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Daj screena z maxa jak to robisz, to zobaczymy co tam nie gra, łatwiej może będzie.
groszek1975 Napisano 10 Czerwiec 2010 Autor Napisano 10 Czerwiec 2010 Toszke to trwalo :) ale mam 1. bez funkcji zaznaczenia polygonów 2 z zaznaczonymi i wybranymi polygonami 3. a tak juz nie ma problemu ale po conversi na poly (jak wiadomo z utrata tego co robiliśmy) http://img709.imageshack.us/i/poprzeksz.jpg/ ps. prtSc po zrzucie nie pokazuje kursora myszki.. to tak w ramach jasnosci :)
groszek1975 Napisano 10 Czerwiec 2010 Autor Napisano 10 Czerwiec 2010 http://img229.imageshack.us/i/brakpoly.jpg/ -bez zaznaczonych polygonow http://img190.imageshack.us/i/polygon.jpg/ - zaznaczone (wybrane) polygony coś poprzedni nie zostaly dodane linki :(
Miłosz3ds Napisano 12 Czerwiec 2010 Napisano 12 Czerwiec 2010 Hmm. A jak z tego poziomu edit poly zaznaczysz wszystkie polygony, ale będziesz ciąć tylko ten, który Cię interesuje, to też tak jest? Myślałem, że wina leży w tym, że nie przekształciłeś stosu modyfikatorów na to editable poly, i dlatego się buntuje - ale sprawdziłem, że można ciąć bez konwersji obiektu na edit poly.
groszek1975 Napisano 12 Czerwiec 2010 Autor Napisano 12 Czerwiec 2010 Nawet jak zaznaczę wszystkie polygony i gdziekolwiek chce "ciać" funkcja QuickSlice to nie ma szans, natomiast funkcja Cut dziala bez problemu ale jak chce mieć ciecie wzdłuż całej bryły jednym ruchem i rowną po obu stronach bryły Co do licznych modyfikacji i przejscia do editpoly i uzycia QuickSlice to u mnie wypada "losowo" raz dzial raz nie... zastanawiam sie jeszcze bo kiedy zorobilem QuickSlice i wyszedlem z editpoly nastepnie na nowo wybralem QuickSlice tu juz nie chcialo dzialac "ciecie" (choc nie bylo zadnych inych modyfikacji miedzy jedny a drugim użyciem QuickSlice) Myśle, że nie obejdzie się bez konwersji do edit poly :( tak jak robie do tej pory
Miłosz3ds Napisano 12 Czerwiec 2010 Napisano 12 Czerwiec 2010 A przy wyłączonym snapie też nie działa?
groszek1975 Napisano 16 Czerwiec 2010 Autor Napisano 16 Czerwiec 2010 nowe info w tej sprawie:) bryla zrobiona z extrude(podział na 3 segmenty)> edit poly (zmiany wysokosci wierzchołków) odznaczam "aktywna bryłe" nastepnie wybieram ponownie tą bryłe zaznaczam QuickSlice juz nie ma mozliwosci dokonać "krojenia" dopiero ponownie modyfikacje edit poly i tu QuickSlice dziala :) - co sądzicie o tym??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się