Filippo Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 Jakie są sposoby wygładzania modelu oprócz MSmooth'a i NURMS? Z góry dziękuję
Filippo Napisano 12 Czerwiec 2010 Autor Napisano 12 Czerwiec 2010 Jeszcze jedno pytanie. Robię model auta i modeluję delikatne linie karoserii, ale podczas wygładzania ona zanikają. Jak zrobić aby pozostały i przy okazji zachować porządek w siatce? Z góry dziękuję
mateusz9206 Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 Prawdopodobnie musisz ustawić 'smoothing groups'. W panelu modify, roleta polygon proporties. Polygonom mające te same smoothing groups przy wygładzaniu karoserii zanikają wszystkie krawędzie, dlatego tam gdzie potrzebujesz krawędzi, dla jednego polygonu smoothing group A, dla drugiego B [tylko że tam są liczby. To powinno pomóc ;P http://a.imagehost.org/0055/aqq.jpg
Gość kakaku Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 chodzi Ci o ostre krawędzie? chamfer na te krawedzie
Pussik Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 Chamfer jest powszechnie stosowaną metodą w celu uzyskania właśnie takich ostrzejszych krawędzi. Zależnie od tego jak blisko siebie są dwa edge, tak ostra jest krawędź. Niekiedy pomocne jest nadawanie wagi vertexom, ale lepiej ograniczać stosowanie tego. Smoothing groups tworzą nienaturalnie (w przypadku karoserii) ostre krawędzie.
Rekomendowane odpowiedzi