Napisano 14 Czerwiec 201014 l Jak wyżej. Użyłem Chamfera, kaszanią się vertexy przy początku "pół księżyca" przeskalowuje poligon i dodaje serie segmentów o różnej wielkości, nie wygląda najlepiej. Ręczne kaszanienie się z tym badziewem mnie nie interesuje bo nie mam na to czasu. Można to jakoś w miarę szybko ładnie zaokrąglić? pzdr.
Napisano 14 Czerwiec 201014 l Żeby chamfer zadziałał jak należy musiałbyś najpierw utworzyć krawędzie łączące vertexy leżące naprzeciwko siebie na tym pół księżycu.
Napisano 14 Czerwiec 201014 l Nooo, jak nie masz czasu, to zonk. Na upartego mozesz zaokraglic z poziomu renderera. Mentalowe PRO materials na przykład maja opcję Round Corners w zakładce special effects. Ja tej funkcji uzywałem tylko w Finalu dawno temu, więc nie wiem, jak to wyjdzie w Mentalu, musisz popróbować.